معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس هرمزگان خبرداد

تجلیل از برگزیدگان دومین همایش ملی چله مهدوی



اختتامیه دومین همایش ملی چله مهدوی در سالن آمفی تئاتر معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برگزار شد‌.

 

 

به گزارش صبح ساحل،  فضل الله صمیمی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس استان هرمرگان گفت: این ویژه برنامه در صورتی برگزار شد که بالغ بر ۵۰۰ اثر در چهار  رشته عکاسی، نقاشی، انشا و پادکست از استان های مختلف ایران به دبیرخانه رسید و در نهایت در هر رشته سه  نفر برگزیده و سه نفر هم شایسته تقدیر انتخاب شدند.

 وی بیان داشت : تمامی  آثار توسط ۱۰ داور برجسته از مجموعه کارمندان حوزه پرورشی، هنر و طلبه طرح امین داوری شد و در پایان  از تمامی  شرکت کنندگان به واسطه لوح تقدیر و برندگان علاوه بر لوح به صورت نقدی تجلیل شد.

فضل الله صمیمی گفت : این ویژه برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز و سپس با دکلمه دانش آموزی ادامه یافت. در ادامه تیزر جشنواره و آثار دانش آموزان به نمایش در آمد.

اسماعیل پاکنژاد نماینده نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: وظیفه مدارس حمایت و هدایت دانش آموزان است و در این مسیر از هیچ فعالیتی نباید دریغ کرد.

محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع استان هرمزگان در ادامه و پس از دعوت به جایگاه با شعری از سعدی کلام خود را بیان نمودند  و ضمن تشویق دانش آموزان حاضر در جلسه را دعوت به فعالیت بیشتر نمود. در پایان این ویژه برنامه از نفرات برتر تجلیل شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها