گوگل نسخه مخصوص مدارس هوش مصنوعی Gemini را راه‌اندازی می‌کند



گوگل قصد دارد تا به‌زودی نسخه‌ای از هوش مصنوعی جمینای (Gemini) را برای مدارس ارائه کند تا معلم‌ها و دانش‌آموزان بالای ۱۸ سال بتوانند از آن استفاده کنند.

 

گوگل قصد دارد تا به‌زودی نسخه‌ای از هوش مصنوعی جمینای (Gemini) را برای مدارس ارائه کند تا معلم‌ها و دانش‌آموزان بالای ۱۸ سال بتوانند از آن استفاده کنند. غول فناوری همچنین قول داده که از داده‌های آنها برای آموزش مدل هوش مصنوعی خود استفاده نکند یا آنها را با دیگران به اشتراک نگذارد.

براساس پست وبلاگ گوگل، این شرکت قصد دارد تا هوش مصنوعی جمینای خود را بدون پرداخت هزینه اضافی به حساب‌های Workspace for Education اضافه کند. البته، مدارس به مدل قدیمی‌تر Gemini 1.0 Pro دسترسی خواهند داشت و گوگل، در ابتدا مدل‌های جدیدتر مانند Gemini 1.5 Pro یا Flash که برای ارائه پاسخ‌های دقیق‌تر طراحی شده‌اند را به آنها ارائه نمی‌کند.


گوگل در وبلاگ خود می‌نویسد:

«در آزمایش‌های اولیه، از معلمان شنیدیم که آنها دوست دارند Gemini در ابزار‌های Workspace که هر روز استفاده می‌کنند ادغام شود.»

غول موتور جستجو همچنین توضیح داده که آنها از هوش مصنوعی جمینای در مواردی مانند خلاصه‌کردن ایمیل‌های طولانی در Gmail، طراحی الگو‌های مربوط به درس‌ها، ایجاد ارائه‌ها و همچنین به‌تصویرکشیدن موضوعات درسی استفاده می‌کنند.

Gemini برای Google Workspace در ۲۳ مه (۳ خرداد) راه‌اندازی خواهد شد و در دو بسته برای موسسات ارائه می‌شود. اولین مورد Gemini Education ارزان‌تر است که محدودیت استفاده ماهانه دارد، و سطح دوم با عنوان Education Premium، شامل دسترسی کامل به ابزار‌های Workspace AI می‌شود و همچنین دارای ویژگی‌های اضافی مانند یادداشت‌ها / خلاصه‌های هوش مصنوعی برای «گوگل میت» است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها