هفته سوم نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان

تیم طارم زمین حاجی آباد قهرمان شد



هفته سوم بخش تیمی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان همزمان با دهه کرامت در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، زاهده حسینی مسئول روابط عمومی کمیته دومینو استان هرمزگان در گفتگو با صبح ساحل گفت: این رقابت ها با شرکت قهرمانان دومینوی استان هرمزگان به صورت دوره ای با حضور ۳ تیم طارم زمین حاجی آباد متشکل از هادی امامدادی و صلاح الدین درغال، پرسپولیس متشکل از حسن جعفری و عمادالدین جعفری، آترین متشکل از احمد دریس سیدی و حمید کشوری برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم طارم زمین حاجی آباد(هادی امامدادی و صلاح الدین درغال) با کسب ۳ برد و یک باخت عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم پرسپولیس(حسن جعفری و عمادالدین جعفری) با کسب ۲ برد و ۲ باخت عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و تیم آترین(احمد دریس سیدی و حمید کشوری) با کسب یک برد و ۳ باخت عنوان سوم را کسب نمود.

وی ادامه داد: در این هفته از مسابقات هر ۳ تیم ۲ بار در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در مجموع هر ۳ تیم ۴ مسابقه برگزار کردند.

زاهده حسینی در پایان گفت: هفته چهارم بخش تیمی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۸ در سالن‌ مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شده و این رقابت ها تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبح ساحل: تا پایان هفته سوم بخش تیمی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان رده بندی تیم ها به این شکل می باشد:

تیم اول: استقلال با کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی

تیم دوم: تراکتور و طارم زمین حاجی آباد با کسب یک عنوان قهرمانی

تیم سوم: پرسپولیس با کسب یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی

تیم چهارم: دربند کوچولو و روشنا با کسب یک عنوان نایب قهرمانی

تیم پنجم: کهکشان و آترین با کسب یک عنوان سومی

تیم ششم: مکران جاسک با کسب یک عنوان چهارمی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها