لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور

هرمزگانی‌ها در بندرعباس و رودسر پیروز شدند



دو تیم هرمزگانی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور حریفان خود را شکست دادند.

 

به گزارش صبح ساحل، تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه غدیر بندرعباس از تیم آداک نوشهر میزبانی و دیگر نماینده استان تیم شهرداری بندرعباس مهمان تیم شاهین خزر رودسر بود.

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم های فولاد هرمزگان و آداک نوشهر در زمین ساحلی غدیر بندرعباس به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با نتیجه ۸ بر ۵ به سود فولاد هرمزگان پایان رسید ، ابوالفضل شریف پور، امیرحسین عاشوری، فاروق پسنده دوبار، رضا امیری زاده، علی میرشکاری، موحد محمدپور و امیر سالمی برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند. تیم فولاد هرمزگان با این پیروزی ۶ امتیاری شد و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در زمین ساحلی شهرداری رودسر بین دو تیم شهرداری بندرعباس و شاهین خزر رودسر برگزار شد. در این دیدار شهرداری بندرعباس توسط سجاد عبدالله پور ۳ گل، فاروق درا و شایان جمشیدی هرکدام یک گل و با نتیجه پنج بر دو از سد شاهین خزر رودسر عبور کنند.

بر اساس برنانه اعلام شده سوت بازی های هفته سوم شنبه ۵ خرداد به صدا در خواهد آمد. در این روز وحدت مهریز از تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه شهید محصل مهریز میزبانی خواهد کرد. دکتر تامین اصفهان با پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه تختی تیران بازی می کند. پاس جوان گناوه از شاهین خزر رودسر در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر میزبانی خواهد کرد.

دو بازی هم یکشنبه ۶ خرداد برگزار خواهد شد که طی آن شهرداری بندرعباس از تیم چادرملو اردکان در ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبانی می کند و آداک نوشهر با مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر بازی خواهد کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها