کشف ۳۰۲ کیلوگرم حشیش در میناب؛ ۲ قاچاقچی دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۳۰۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در میناب خبر داد و گفت: ۲ قاچاقچی و سوداگر مرگ در این راستا طی یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز شنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد جابه‌جایی و انتقال یک محموله سنگین موادمخدر با یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران در اجرای ایست و بازرسی مقطعی در منطقه هشتبندی میناب و در مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان ضمن شناسایی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس بلافاصله دستور توقف دادند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند که در یک عملیات مسلحانه پلیسی متقابل خودرو متوقف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان افزود: ماموران با انجام اقدامات تکمیلی و با همکاری متهمان دستگیر شده در نهایت بارانداز و محل دپو (انباشت) موادمخدر را در یک منزل در یکی از محلات هشتبندی شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی از منزل موردنظر ۳۰۲ کیلوگرم حشیش در بسته‌های مختلف کشف و ضبط کردند.

جاویدان با بیان این‌که تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان احتمالی قاچاق این محموله افیونی ادامه دارد، گفت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و مبارزه با قاچاقچیان تلاش می‌کند و مردم استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها