کشف ۳۳۶ کیلو تریاک در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۳۶ کیلو تریاک ودستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات ضربتی پلیسی خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از فعالیت سازمان یافته یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: در بررسی‌های اطلاعاتی صورت گرفته مشخص گردید، این باند با جاسازی مواد مخدر در خودرو‌های شوتی از استان همجوار به شهرستان بندرعباس و سپس با خرد نمودن، محموله مواد را به سایر استان‌های کشور منتقل می‌کنند.

این مقام انتظامی استان گفت: پس از چند روز تلاش شبانه روزی و بررسی‌های همه جانبه به منظور شناسایی قاچاقچیان، نوع خودرو‌ها و مکان تخلیه محموله، در نهایت ماموران روز گذشته با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه بوستانو و کلانتری ۱۷ بندرعباس پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های هدفمند پنهان و آشکار در منطقه و با اشراف اطلاعاتی دو دستگاه خودرو پژو پارس و وانت نیسان متعلق به سوداگران را شناسایی و در یک فرصت مناسب محیطی و زمانی بدون هیچ گونه درگیری و تیراندازی با مسدود نمودن مسیر تردد هر دو خودرو متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو پژو پارس ۲۶۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در ادامه عملیات سردسته اصلی این باند نیز شناسایی و دستگیر ودر بازرسی از منزل وی مقدار ۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پژو پارس دیگر نیز که در جاسازی مواد مخدر از آن استفاده می‌شد به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۵۰۰ سی سی قاچاق به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر توقیف شدند.

 سردار جاویدان گفت: دراین عملیات سه قاچاقچی دستگیر، ۳۳۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف ودو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها