تكليف سبد كالاي فرهنگيان چي شد؟!



صبح ساحل، اجتماعی _ سبدكالايي به ارزش يكصد تا يكصدو پنجاه هزارتومان بين 2 ميليون و 400 هزار كارمنددولت توزيع خواهدشد. اين خبری بود كه سرپرست معاونت بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت اواخر تيرماه اعلام كرد و خبر از هديه  دولت در ماه مبارك رمضان داد.سبد كالايي كه بنا به گفته آقاي سرپرست شامل مرغ، برنج، روغن و شكر بود اما درآخرين لحظه مرغ آن حذف و ماكاروني ، رب گوجه فرنگي، و حبوبات به آن اضافه شد. سال گذشته دولت اعلام كرد كه سبدكالاي كارمندي به كارمندان دولت اختصاص خواهديافت اما آنقدر اين كار به طول انجاميد و در نهايت هم تامين اعتبار لازم صورت نگرفت.

 

اما براساس  مصوبه 26 تيرماه امسال دولت 300 ميليارد تومان اعتبار به اين امراختصاص يافت واز دهه اول ماه رمضان توزيع اين كالاها شروع شد.اما در حاليكه 3 ماه از ماه مبارك رمضان گذشته تعداد زيادي از فرهنگيان استان هرمزگان در حسرت رويت اين سبد کالا به سر مي برند و حتي در مناطقي كه توزيع شده نيز ظاهرا سبدكالا آب رفته و به  2 قلم كالا محدود شده و اين امر باعث نارضايتي بسياري از فرهنگيان شده و بي اعتمادي نسبت به وعده هاي دولت را افزايش داده است و معلوم نيست چرا اين سبدهاي كالا هنوز توزيع نشده است؟

 

 البته دولت میتوانست در همان ابتداي ماه مبارك رمضان اين سبدكالا را به صورت پول نقدي در بين كارمندان توزيع كند و خود كارمندان براي مايحتاج ماه رمضان استفاده مي كردند. به هرحال بايد يكي پاسخگو باشد: آيا مسئولان آموزش و پرورش و اتحاديه  تعاوني مصرف فرهنگيان در اين امر مقصرهستند يا وزارت صنعت  معدن و تجارت؟ آیا عدم پیگیری سازمان آموزش و پرورش هرمزگان سبب این مشکل شده است ؟به نظر مي رسد فرهنگيان مناطق محروم پس از كم شدن حق بدي آب وهوا، اینبار نیز سبد کالای خود را  با اقلامي كمتر دريافت خواهند نمود. به هرحال فرهنگيان هنوز چشم به راه رسيدن سبد كالاهاي خود هستند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها