در آغاز دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

شهرداری بندرعباس در گیلان شکست خورد



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی:تيم فوتبال شهردارى بندرعباس مرحله دوم ليگ دسته دو كشور را با شکست آغاز کرد.

در هفته نخست از دور رفت مرحله نهايى ليگ دسته دوم فوتبال كشور تيم شهردارى بندرعباس در رشت با یک گل  مغلوب تیم داماش گيلانيان شد.

نارنجى پوشان بندرعباسى در حالی این نتیجه را کسب کردند که در مرحله نخست اين پيكارها با كسب ٤٥ امتياز و ايستادن در صدر جدول گروه دوم با اقتدار راهى مرحله نهايى شدند.تيم شهردارى بندرعباس در گروه دوم با تيم‌هاى نفت گاز گچساران ، پالايش آبادان ، شاهين شهردارى بوشهر ، سردار بوكان و داماش گيلانيان همگروه است.

در گروه نخست نيز تيم هاى شهردارى فومن ، كارون اروند خرمشهر ، نفت اميديه ، خوشه طلايى ساوه ، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران با هم رقابت مى كنند.

  شاهین شهرداری یک  - سردار بوکان صفر 

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته دوم موفق به شکست سرداربوکان شد.در این دیدار که با حضور پرشور هواداران در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار شد در نیمه نخست گلی دربر نداشت اما در نیمه دوم شاهینی ها با استفاده از موقعیت خوب میزبانی و با فشار روی دروازه سردار در دقیقه 70 سانتر زیبای حسن پولادی را علی محمد چراغی با ضربه سر وارد دروازه سردار بوکان کرد.این یک گل کافی بود تا شاهینی‌ها مزد تلاش خود را بگیرند و تقابل استقلالی های سابق بین مهدی پاشازاده و پیروز قربانی به سود یاران پاشا پایان یابد.

 پخش و پالایش آبادان صفر  -      نفت و گاز گچساران یک 

 تیم فوتبال نفت گچساران در اولین دیدار از مرحله دوم به یک پیروزی با ارزش دست یافت.این مسابقه  در استادیوم پیروز شهر آبادان برگزار شد و با تک گل محمدرضا ملایی بازیکن تعویضی گچسارانی ها در دقیقه ۷۵ به پایان رسید تا شاگردان بهمن فرازمند با دست پر به گچساران بازگردند .پاس رو به جلوی مرتضی حیدری در بین راه با برخورد به مدافع حریف به محمد ملایی رسید که این بازیکن قدر فرصت را دانست و توپ را به تور دروازه آبادانی‌ها چسپاند.تیم فوتبال نفت و گاز هفته آینده ۱۵ اسفند باید در گچساران به مصاف دیگر تیم سه امتیازی این گروه یعنی داماش گیلان برود  و پخش و پالایش آبادان  نیز باید در بوشهر به مصاف شاهین این شهر برود.مرحله پايانى مسابقات ليگ دسته دوم فوتبال كشور با حضور ١٢ تيم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود كه تيم‌هاى نخست هر گروه به ليگ دسته اول صعود خواهند كرد.همچنين تيم ها دوم هر گروه به صورت پلى آف با هم رقابت مى كنند تا تكليف سومين تيم صعود كننده به ليگ دسته اول مشخص شود.

 دروازبان شهرداری بندرعباس:

 داور سه امتیاز را از ما گرفت

دروازبان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: متاسفانه داور تحت تاثیر هواداران داماش قرار گرفت و کنترل بازی از دستش خارج شد. 

عبدالصمد احمدی گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم ، حق ما شکست نبود و می توانستیم با پیروزی رشت را ترک کنیم.

متاسفانه داور این بازی بسیار ضعیت عمل کرد و تحت تاثیر جو هواداران داماش قرار گرفت ، 2 پنالتی صدرصد برای ما گرفته نشد تا در روزی که می توانستیم پیروز میدان باشیم دست خالی میدان را ترک کنیم .

 من معتقدم داور سه امتیاز را از ما گرفت و تقدیم هواداران داماش کرد!

دروازبان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت:تازه شروع کار ماست ، در هفته دوم میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهیم بود و انشاا... با حضور هواداران بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها