لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

اتفاقات عجیب در بازی شهرداری بندرعباس و شاهین بوشهر رخ داد



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی  تيم شهردارى بندرعباس مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر متحمل شکست سنگینی شد .

در هفته دوم مرحله نهايى مسابقات ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه های كشورتيم شهردارى بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس چهار بر یک نتیجه را به تيم شاهین شهرداری بوشهر واگذار کرد.در این دیدار پرحاشیه علی سلیمانی مدافع تیم شهرداری بندرعباس به علت خطا  شدید برروی مهاجم شاهین بوشهر از زمین مسابقه اخراج شد.

همچنین عبدالصمد احمدی دروازبان تیم شهرداری بندرعباس به علت ضرب و شتم یکی از هواداران خودی که وارد زمین بازی شده بود توسط داور مسابقه با کارت قرمز جریمه و از زمین مسابقه اخراج شد.

تقابل دو تیم مدعی گروه دوم در نیمه اول بدون گل خاتمه یافت. تنها اتفاق مهم این نیمه اخراج مدافع شهرداری بندرعباس بود که باعث شد تا تیمش نیمه دوم 10 نفره دنبال کند. شاهینی ها با استفاده از 10 نفره بودن بندری‌ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه 50 توسط میلاد صارمی به گل رسیدند. تیم میزبان علارغم 10 نفره بودن توانست این گل را در کمتر از 15 دقیقه  توسط علی اسلامی پاسخ دهد اما محمد محبی 3 دقیقه بعد گل دوم را وارد دروازه بندری ها کرد تا شوک بزرگی به میزبان وارد شود.در ادامه میلاد صارمی روز خوب خودش را با به ثمر رسانده گل های دوم و سوم تکمیل کرد تا ضمن هت تریک دومین پیروزی ارزشمند را برای بوشهری ها به ارمغان بیاورد.

نارنجى پوشان شهرداری که در هفته نخست این پیکارها نیز با  یک گل نتیجه را به تیم داماش گیلان واگذار کرده بودند، اکنون بدون امتیاز قعرنشین گروه دوم هستند. تیم شاهین در هفته سوم 21 اسفندماه میزبان پالایش آبادان خواهد بود و شهرداری بندرعباس نیز در گچساران به مصاف نفت و گاز خواهد رفت. مجتبی مختاری ، مرتضی هوشیار ، سعید زیبا  و  علی سام  داوران این بازی بودند و ناظر داوری هم کهوری بود. 

 حاشیه بازی  شهرداری و شاهین بوشهر 

در بازی شهرداری بندرعباس و شاهین بوشهر در دقیقه ۷۰ پاس به عقب مدافع تیم شهرداری به دراوزبان خودشان موجب شد تا دروازبان شروع به دریبل کردن مهاجم تیم بکند هر چند که قبل از این پاس هم چندین بار این کار را انجام داده بود. مهاجم تیم شاهین موفق شد توپ را از  عبدالصمد احمدی دروازبان شهرداری بگیرد و گل سوم تیم شاهین به ثمر برسد. بعد از این صحنه یکی از تماشاگران  وارد زمین شد و درگیری فیزیکی بین او و دراوزبان تیم شهرداری رخ داد که با دخالت نیروهای انتظامی تماشاگر از زمین به بیرون برده شد و دروازبان شهرداری هم به دلیل درگیری در زمین توسط داور اخراج شد و این موضوع  باعث شد تا چند دقیقه ای بازی متوقف شود. پس از پایان بازی تماشاگران در زمین بازی ماندند و اعتراض خود رو نسبت به کادر فنی و بازیکنان تیم بیان کردند.  تيم شهردارى بندرعباس در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال با تيم هاى نفت گاز گچساران ، پالايش آبادان ، شاهين شهردارى بوشهر ، سردار بوكان داماش گيلان هم گروه است.در گروه نخست نيز تيم هاى شهردارى فومن ، كارون اروند خرمشهر ، نفت اميديه ، خوشه طلايى ساوه ، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران با هم رقابت مى كنند.در سایر دیدارهای این هفته دو تیم نفت و گاز گچساران و داماش گیلان در استادیوم شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند .این دیدار که به نوعی بین بهترین خطوط دفاعی لیگ  دسته دوم برگزار شد گلی در بر نداشت و مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید .در نیمه اول این دیدار تیم داماش با ارائه یک بازی دفاعی و منظم اجازه خودنمایی به مهاجمین تیم نفت و گاز  را نداد و بازی در این نیمه با تساوی به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم شاگردان بهمن فرازمند بازی را بهتر آغاز کردند و رفته رفته بر بازی مسلط شدند، در همین نیمه نفتی ها چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که البته هیچ یک به گل ننشست و دو امتیاز با ارزش خانگی را از دست دادند.گفتنی است در طول جریان بازی تیم داماش بازی تدافعی از خود به نمایش گذاشت و به هدف خود که کسب یک امتیاز خارج از خانه بود دست یافت .

 تیم فوتبال سردار بوکان با پیروزی مقابل پالایش آبادان به صف مدعیان پیوست.سرداری ها که برای جبران شکست هفته اول مقابل چشمان هواداران پرشور خود به میدان آمده بودند در دقیقه 10 توسط ایمان شیرازی از حریف پیش افتادند تا نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.در نیمه دوم بازهم تیم میزبان بود که توانست توسط جابر نصیری به گل دست یابد تا مزد برتری خود را بگیرد. 

نفتی ها نیز برای جبران گل های خورده تلاش زیادی داشتند اما در نهایت توانستند یکی از گل ها را جبران کنند و شکست را متقبل شدند.با این پیروزی سردار 3 امتیازی شد و در جایگاه چهارم و اختلاف با تیم دوم جدول را به عدد یک رساند. پالایش آبادان نیز با قبول دومین شکست بدون امتیاز همانند شهرداری بندرعباس در قعر جدول قرار گرفت.

در بازی های گروه اول هم تیم گیلان مهر فومن  مقابل میهمان خود نفت امیدیه به برتری پرگل دست‌یافت. دیدار تیم‌های گیلان مهر فومن و نفت امیدیه در ورزشگاه آزادی فومن برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با حملات گیلان مهر آغاز شد. فومنی‌ها با حمایت هوادارانشان حملات پردامنه‌ای بر روی دروازه رقیب تدارک دیدند و سرانجام در دقیقه 43 مزد حملات خود را گرفتند. سید علی یحیی زاده گل نخست گیلان مهر را به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.شهرداری فومن نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در همان دقایق نخست توانست توسط مجتبی رستمی به گل دوم دست یابد. جریان بازی پس‌ازاین گل متعادل دنبال شد و هر دو تیم حملاتی بر روی دروازه رقیب تدارک دیدند  ولی  این فومنی‌ها بودند که در دقیقه 89 مسابقه توسط اصغر نیک جو به گل دست ‌یافتند تا بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود گیلان مهر  به پایان برسد.تیم فوتبال مقاومت تهران علارغم این که برابر استقلال جنوب متوقف شد اما صدرنشین گروه اول  باقی ماند. در مرحله نهایی لیگ دسته دوم تیم استقلال جنوب تهران در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر میزبان مقاومت تهران بود که این بازی پرگل با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. در این بازی تیم استقلال جنوب با گل احمد کیا نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت اما شاگردان مهدی غفاری در آغاز نیمه دوم توسط محمد ثانوی گل تساوی را به ثمر رساندند. این پایان کار نبود و مقاومت که از دقیقه 77 بازی را با یک یار کمتر ادامه می داد توانست گل دوم را توسط امیر علی چگینی به ثمر رساند ولی این گل را امید قربانی در لحظات پایانی وقت های تلف شده پاسخ داد تا شاگردان داوود سیدعباسی از شکست فرار کنند. اروند خرمشهر  هم با  2 گل  پژمان مالکی و  افشین محمدی تیم خوشه طلایی ساوه   را شکست داد.

در پایان این رقابت ها تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند.تیم های دوم دو گروه نیز در یک مسابقه پلی آف به مصاف هم می روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها