مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

شهرداری بندرعباس همچنان در قعر جدول



 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی در هفته سوم مرحله نهايى مسابقات ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه های كشور تيم شهردارى بندرعباس مقابل میزبانش تيم نفت و گاز گچساران با نتیجه ۲ بر ۱ تن به شکست داد تا سومین شکست متوالی این تیم در این مرحله رقم بخورد.نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس پیش از این نیز دو شکست مقابل تیم های داماش گیلان و شاهین شهرداری بوشهر در کارنامه داشتند. 

تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم رفتند . این دیداردر نیمه اول با تک گل مرتضی حیدری و با نتیجه یک بر صفر به سود نفت وگاز به پایان رسید .با شروع نیمه دوم بازهم نفتی ها بودند که نبض بازی را در دست داشتند تا این که حرکت حکیم حزباوی در محوطه جریمه سعید کاظمی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کرد .بعد از گل دوم بازیکنان بندرعباس در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدند که البته دفاع منسجم نفتی ها اجازه خودنمایی به مهاجمین حریف را نداد .

در ۱۵ دقیقه  پایانی مسابقه شاگردان فرازمند چند موقعیت صد در صد گلزنی را در ضدحملات به راحتی از دست دادند.در اواخر بازی فشار بندرعباسی ها بیشتر شد تا این که توپ ارسالی از سمت چپ دروازه نفت و گاز با ضربه سر علیرضا اسلامی وارد  دروازه  نفتی ها شد و بازی با نتیجه دو بر یک به سود نفت و گاز به پایان رسید .نفت و گاز گچساران  با ترکیب علی خالصی ، علی کرمی ، بهزاد داوودی ، وحید ارمی ، علی حدادی فر ، اسماعیل هاشمی نیا ، محمد رضا ملایی ، سجاد عباسی ، مرتضی حیدری ، حکیم حزبایی‌پور و سعید بحر کاظمی  و شهرداری بندرعباس هم با ترکیب مجتبی فرهادی،امیرحسین نادم،مهدی حسین زاده، حمید نصرتی، هادی رکابی، محمدنوروزی، وحید امانی،سعید راهرو، علی اسلامی ، حسین قهارپور و آرش همایونی به میدان رفت‌ .

در سایر دیدارهای این گروه تیم  شاهین شهرداری بوشهر موفق شد با یک گل از سد پالایش آبادان بگذرد.

شاهین شهرداری بوشهر هر دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و آبادانی ها هر دو بازی گذشته خود را واگذار کرده بودند اما تیم میزبان شاهین نتوانست در نیمه نخست توپ را با تور دروازه پالایش آشتی دهد تا به نوعی کار برای بوشهری ها گره بخورد.

در  نیمه دوم علی محمد چراغی به مانند بازی نخست گره را از پای شاهین باز کرد تا شاهین شهرداری پس از 3هفته در میان12تیم صعود کننده به مرحله پایانی تنها تیمی باشد که موفق به کسب9امتیاز شده است.با این پیروزی شاهین شهرداری همچنان صدرنشین گروه دوم باقی ماند و پالایش نیز بدون امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

داماش گیلان موفق شد جدال پرشورهای لیگ دسته دوم را با یک گل به سود خود به پایان  برساند.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سوم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم داماش در خانه از سردار بوکان پذیرایی کرد که در پایان نیز موفق شد با یک گل از سد این تیم پر طرفدار بگذرد.دو تیم که شرایط مشابهی در جدول داشتند در ابتدا نیمه نخست سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار داده بودند. در نیمه دوم این داماش بود که با استفاده از شرایط میزبانی بر بازی حاکم شده بود و دقیقه62میلاد پور صف شکن موفق شد داماشی ها را به گل برتری برساند.

با این پیروزی ارزشمند داماش 7امتیازی شد و به دلیل گل زده کمتر نسبت به نفت و گاز گچساران در مکان سوم جدول قرار گرفت . همچنین سردار بوکان با 3امتیازی که از قبل اندوخته بود در مکان چهارم جدول باقی ماند.

در بازی های گروه اول هم تیم اروند خرمشهر  با یک گل از سد استقلال جنوب گذشت.اروند خرمشهر که در هفته دوم و سوم باید در خانه خودش به میدان می رفت نهایت استفاده را برد و پس از پیروزی در هفته گذشته این هفته نیز هر چند خفیف اما موفق شد از سد استقلال جنوب بگذرد.در روزی که مقاومت می توانست با پیروزی مقابل نفت امیدیه در صدر جدول قرار گیرد اما با توقف مقابل این تیم و پیروزی اروند مقابل استقلال جنوب باعث شد خرمشهری‌ها به صدر جدول برسند.تک گل اروند را علی حسینی در دقیقه34به ثمر رساند.با این پیروزی اروند 6امتیازی شد و در مکان نخست جدول قرار گرفت و استقلال جنوب با 2امتیاز قعرنشین گروه نخست شد.

خوشه طلایی موفق شد در یک بازی پر گل از سد گیلانمهر بگذرد و شرایطش را در جدول بهتر کند.خوشه طلایی که هفته گذشته در خارج از خانه متحمل باخت بدی شده بود در این هفته به دنبال کسب یک پیروزی پر گل بود که در نیمه نخست نیز این را با 2 گل درفشی و اسکندری به خوبی نشان داد.در نیمه دوم نیز این تیم خوشه طلایی بود که بهتر ظاهر شد و با گلی که درفشی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند 3امتیاز حساس این بازی را به جمع امتیازات خود افزود.با این پیروزی خوشه طلایی4امتیازی شد و در مکان سوم جدول رده بندی ایستاد.مقاومت تهران در هفته سوم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم در خانه خودش با نتیجه1بر1مقابل نفت امیدیه متوقف شد.در نیمه نخست مقاومت با گل دقیقه 19حسامی از نفت امیدیه پیش افتاد اما نفتی ها در نیمه دوم به دنبال جبران بودند و موفق شدند در دقیقه80از روی نقطه پنالتی به گل برسند.مقاومت با این یک امیتاز 5امتیازی شد و در مکان دوم جدول قرار گرفت.نفت امیدیه نیز با این تساوی 4امتیازی شد و در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

تيم شهردارى بندرعباس در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال با تيم هاى نفت و گاز گچساران ، پالايش آبادان ، شاهين شهردارى بوشهر ، سردار بوكان و داماش گيلان هم گروه است.در گروه نخست نيز تيم هاى شهردارى فومن ، كارون اروند خرمشهر ، نفت اميديه ، خوشه طلايى ساوه ، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران با هم رقابت مى كنند.در پایان این رقابت ها تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند.تیم های دوم دو گروه نیز در یک مسابقه پلی آف به مصاف هم می‌روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها