فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد:

نجات جان یک مسافر نوروزی توسط سربازان دریابانی بندرلنگه



صبح ساحل ، حوادث - فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از نجات معجزه‌آسای یک نفر از گردشگرانی که به علت نا آشنایی با فنون شنا در آب‌های شهرستان بندرلنگه در حال غرق شدن بود توسط سربازان وظیفه‌شناس دریابانی بندرلنگه خبر داد.

به گزارش  فارس، سرهنگ علی‌اصغر خرم‌روی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو نفر از سربازان دریابانی شهرستان بندرلنگه حین گشت‌زنی در ساحل متوجه شدند پسر بچه شیرازی که به همراه خانواده برای گذران تعطیلات نوروزی به بندرلنگه سفر کرده است، در آب دریا محاصره شده و در حال غرق شدن می‌باشد.وی افزود: سربازان وظیفه‌شناس دریابانی بندرلنگه بلافاصله و بدون اتلاف وقت سریع به داخل دریا رفته و در اقدامی به موقع پسر بچه را از آب بیرون کشیده و اقدامات اولیه امدادی را آغاز کردند. 

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: این پسربچه توسط این دو سرباز  به ساحل هدایت و در حالی که اشک شوق از چشمان‌شان و مردم حاضر در خشکی جاری بود، به آغوش خانواده خود بازگشته و از اینکه نجات یافته ، خداوند را شکرکردند.

خرم روی در ادامه بیان داشت: خانواده فرد نجات یافته از تلاش و زحمات این کارکنان تقدیر و تشکر کردند. وی در پایان گفت: فرماندهی دریابانی استان هرمزگان در طرح‌های سالم‌سازی دریا این افتخار را دارد ضمن ثبت و سازماندهی شناورهای تفریحی، همچنین نظارت کامل بر نحوه تردد شناورها، پوشیدن جلیقه نجات، همراه داشتن حلقه نجات و کاهش آمار غریق در دریا شرایط را برای حضور مسافرانی که از اقصی نقاط کشور به این استان وارد می‌شوند؛ مهیا نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها