سرپرست هيات ووشو استان خبر داد:

احداث خانه ووشو در شرق هرمزگان



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی: سرپرست هيات ووشو هرمزگان در جمع مسؤولان هیات هاى ووشو شهرستان ها تصريح كرد: افرادى كه با اهداف سياسى به هيات ووشو مى آيند به رشد اين ورزش در استان لطمه مى زند.

 عليرضا بهرمن در جمع مسؤولان هيات هاى ووشو شهرستان ها اظهار داشت: فعاليت هاى خوبى را از سوى هيات هاى ووشوى شهرستانى در سال گذشته شاهد بوديم كه اميدواريم اين فعاليت ها در سال جارى به طور مستمر افزايش يابد.

وى افزود: با احداث خانه ووشو در شرق هرمزگان با محوريت ميناب، آينده درخشانى را براى رشد و توسعه ووشو در اين منطقه متصور هستیم كه لازم مى دانم از رئيس پرتلاش و ساعى هيات ووشو شهرستان ميناب در اين زمينه تقدير شود چراكه در همين مدت كوتاه انتصابش ، كارهاى بزرگى را انجام داده است كه در آينده متوجه پيشرفت گسترده ووشو در منطقه خواهیم شد.

سرپرست هيات ووشو هرمزگان با بيان اين كه به زودى جزيره قشم به عنوان مركزى براى فعاليت هاى گسترده ووشوى كشور مطرح خواهد شد، بيان كرد: ديدگاه مسؤولان منطقه آزاد قشم به ووشو نگاهى رو به جلو و فراتر از نگاه شهرستانى است كه اين موضوع به تلاش مضاعف متولى اين هيات در اين جزيره برمى گردد و به زودى شاهد برپايى رويدادهاى ملى و بين المللى در قشم خواهيم بود و بنا داريم بخشى از اردوهاى تيم ملى دانشجويان را در اين جزيره برگزار كنيم تا شاهد پيشرفت فزآينده اين ورزش در ميان جوانان قشمى شويم.بهرمن خطاب به مسؤولان هيات هاى ووشو شهرستانى عنوان داشت: بيمه ورزشى و كارت هوشمند فدراسيونى بايستى در راس كار هيات ها قرار گيرد و اميدواريم امسال شاهد افزايش ورزشكاران سازمان يافته در تمامى شهرستان ها باشيم.

وى با انتقادى تند خطاب به رئيس يكى از هيات هاى شهرستانى گفت: برخى ها پس از رسيدن به اهداف سياسى خود، هيات را رها كرده و به فعاليت در كار سياسى مشغول مى شوند كه بايستى به ياد داشته باشند چه كسانى باعث رشد سياسى آنها شده اند و نبايد از ورزشكاران مظلوم هيات به عنوان سكوى پرتاب استفاده كنند.

سرپرست هيات ووشو هرمزگان با بيان اينكه اساسا ورود افراد با انگيزه سياسى در ووشوى هرمزگان ممنوع است، ادامه داد: انتقادات بسيارى به رئيس هيات ووشو اين شهرستان وارد است كه بنده با قاطعيت تمام به ورزشكاران اين منطقه قول مى دهم طى ماه آينده با حضور در اين شهرستان به اين مشكل رسيدگى خواهیم کرد و به احتمال قوى تغييراتى در اين هيات اعمال می شود و چنانچه پى ببريم فردى با اهداف سياسى وارد هيات ووشو استان و شهرستان ها شده است قطعا با وى برخورد خواهد شد و بدون تعارف، نام او را در رسانه ها فاش خواهيم كرد.

بهرمن اضافه كرد: هدف ما در هيات ووشو در اقدام نخست كار جهادى و تلاش گسترده در راستاى پيشرفت جوانان هرمزگان است و مسؤولان هيات مؤظفند نگاه خود را به اين مهم معطوف سازند. وى به انتشار شايعاتى در فضاى مجازى در خصوص سياسى پنداشتن يكى از انتصابات هيات ووشو استان اشاره كرد و افزود: فردى كه به تازگى به جمع مسؤولان ووشوى هرمزگان اضافه شده است با برنامه اى مدون و جامع در اين سمت منصوب و از وى خواسته شده است ريز به ريز برنامه ها را اجرا نمايد و مسؤول بازرسى هيات ماموريت دارد تمامى فعاليت هاى اين بخش را طبق برنامه ارائه شده دنبال كند و بايد بگويم اين انتصاب با دقت كامل صورت گرفته است و صرفأ سياسى نيست.

سرپرست هيات ووشو هرمزگان در پايان اضافه كرد: شايد در بخش هيات رئيسه آن هم با راى مجمع، فردى سياسى جهت كمک به اهداف و پيشرفت ورزشكاران منصوب شود اما در بدنه هيات به دليل حساسيت موضوع از افرادى كه انگيزه سياسى دارند استفاده نخواهد شد. 

در پايان اين جلسه رؤسا، نائب رئيسان بانوان و دبيران هيات‌هاى ووشو شهرستان ها به بيان مطالبى در خصوص مناطق خود پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها