دادستان بندرعباس:

مشکلات قضایی زندانیان زن ویژه پیگیری می شود



صبح ساحل ، حوادث - دادستان بندرعباس اعلام کرد: مسائل و مشکلات قضایی زندانیان زن امروز مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن به صورت ویژه پیگیری می شود.

ابوالفتح ابوالهادی در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس و اندرزگاه نسوان افزود: هم اکنون جمعیت کیفری در حوزه زنان در زندان های هرمزگان نسبت به سال های قبل کاهش یافته که امیدواریم این روند هم چنان ادامه داشته باشند.وی یاد آورشد: زندانی شدن زنان و مادران پیامدهای سنگینی بر پیکره خانواده دارد که تلاش داریم در مسیر کاهش جمعیت کیفری به این مهم توجه ویژه ای داشته باشیم.

دادستان بندرعباس هم چنین ضمن دیدار با جمعی از زندانیان دارای حبس طولانی، مشکلات و مسائل قضایی آنها را پیگیری کرد .قاضی ها و بازپرسان دادسرای بندرعباس در بازدید دوره ای از زندان مرکزی 80 نفر از زندانیان را ملاقات و پیگیری های قضایی لازم را انجام دادند.شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه دارای زندان، جاسک، قشم، پارسیان و بندرعباس بازداشتگاه و یک باب کانون اصلاح و تربیت در بندرعباس است.

شهرستان رودان هم اکنون دارای اردوگاه استانی کار درمانی است که در کنار این مکان در 5 کیلومتری ورودی این شهر، زندان جدید ساخته می شود.

محل جدید زندان مرکزی بندرعباس نیز در خارج از محدوده شهری و در منطقه چوچ این شهرستان جانمایی شده است./ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها