نماینده مردم هرمزگان:

باید بساط رانت خواری عده‌ای سودجو برچیده شود



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده مردم هرمزگان خواستار انتشار اسامی دقیق افراد و شرکت هایی شد که ارز دولتی دریافت کرده اما با قیمت بالا در بازار فروخته اند. 

حسین هاشمی تختی با انتقاد از سستی و بی خیالی برخی دستگاه های دولتی و مسئولان نسبت به شرایط معیشتی و مالی مردم و جامعه،اظهار کرد: ریشه اصلی فشارهای اقتصادی به مردم و گرانی ها را باید در سودجویی و فرصت طلبی برخی رانت خوار اقتصادی دانست که ریشه اقتصاد ملی را خشکانده اند. 

وی افزود: کدام منطقی می پذیرد که عده ای سودجو به ناگاه جو بازار را ملتهب و برای کالایی که ارز دولتی برای آن دریافت کردند، سود هنگفت تعریف و یک شبه دهها و صدها میلیارد تومان سود باید خود کنند و این سوی بازار عده ای از مردم برای نان شب خود گرفتار و برای گذاران زندگی خود نگران باشند.

نماینده مردم هرمزگان تصریح کرد: با وجود چنین فرصت طلبان رانت خوار نمی توان به جنگ تحریم ها رفت چرا که هر روز تحریم کشور برای این دسته از افراد، فرصت دیگری برای فساد و رانت خواری است.

هاشمی تختی گفت : دولت باید برخی مدیران ضعیف و بی مسئولیت را در عرصه اقتصادی برکنار کند تا فضا برای حضور چهره ها و نیروهای کاردان و متخصص در عرصه اقتصاد که درد مردم را می فهمند. 

حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان  تاکید کرد: برای مقابله با تحریم ها باید تبعیض از میان برداشته شود و مردم و مسئولان در یک صف برای مقابله با توطئه های دشمنان قرار گیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها