رودان میزبان چهل و یکمین دوره مرحله مسابقات سراسری قرآن کریم



صبح ساحل ، اجتماعی - چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی رودان برگزار می‌شود.حجت الاسلام گرایلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  ا،گفت: چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ۳ تا ۵ مرداد در شهرستان رودان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان و اختتامیه با حضور استاندار هرمزگان برگزار خواهد شد.مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: در این دوره از مسابقات حاج عباس هاشمی قاری بین المللی و جمعی از قاریان برتر استانی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام گرایلی غبار روبی گلزار شهدا و تجدید عهد با شهدا، تجلیل از خانواده‌های دو شهید مدافع حرم استان هرمزگان، پخش زنده مسابقات از شبکه استانی صداو سیمای خلیج فارس و برگزاری محافل انس با قرآن در روستا‌ها و بخش‌های شهرستان رودان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

فرماندار شهرستان رودان هم گفت: ۲۵۰ شرکت کننده در این دوره از مسابقات حضور دارند که از این تعداد ۲۳۰ نفر از مرحله استانی و ۲۰ نفر هم از نفرات برتر مسابقات سال قبل هستند.

فیصل ضرغامی افزود: شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل، اذان و دعاخوانی با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: مکان برگزاری مسابقات برادران سالن پیامبر اعظم (ع) و خواهران شیخ طوسی اداره فرهنگ و ارشاد است.

فرماندار شهرستان رودان گفت: ۱۰ استاد کشوری داوری این مسابقات را بر عهده دارند.نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.۲ هزار و ۸۷۰ نفر در مرحله شهرستانی در ۱۱ رشته باهم رقابت کردند.

در پایان حکم دبیری چهل و یکمین دوره مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان به فیصل ضرغامی اعطا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها