تیراندازی افراد مسلح به ماموران انتظامی پاسگاه جعفر آباد سرنی میناب

گلوله افراد ناشناس جان دو پلیس را گرفت



صبح ساحل ، حوادث -   اعظم رام :افراد ناشناس و مسلح ، خودروی پلیس  پاسگاه جعفر آباد سرنی از توابع میناب به رگبار بستند در این حادثه دو نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر مجروح شدند...

\r\n

ساعت حوالی 21 ، هفدهم شهریورماه جاری است ، خودروها به آرامی از  ایست و بازرسی پاسگاه جعفر آباد سرنی  عبور می کنند  وماموران نیز در پست خود  در حال انجام وظیفه هستند که  ناگهان با ورود   یک دستگاه خودروی وانت پیکان به محل ، در یک چشم بر هم زدنی آرامش محل بهم می ریزد .

\r\n

یک دستگاه خودروی وانت پیکان به ایست و بازرسی نزدیک می شود که  بلافاصله  راننده آن  پا  بر روی پدال  گاز  ،با سرعت  و بدون توجه به ایست ماموران از  محل عبور می کند.

\r\n

ماموران گشت او را تعقیب می کنند، این تعقیب و گریز در  مسافتی کوتاهی  صورت می گیرد چرا که در وسط راه، خودروی وانت به سمت خودروی تویوتا هایلوکس پلیس تغییر جهت می دهد و  سرنشینان آن قبل از هر اقدامی به  سوی ماموران، تیراندازی می کنند  و متواری می شوند...

\r\n

به گفته معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان، در این حادثه خونین، دو مامور درجه‌دار ستوان سوم «خلیل محمودی»38 ساله  اهل استان فارس و استوار دوم «احمد جزینی» 28 ساله از اهالی استان کرمان در محل حادثه به شهادت رسیده‌اند و دونفر سرباز نیز به نام‌های عبدالله قدرتمند و نصرا... جوادی مجروح و روانه مراکز درمانی  شدند.

\r\n

سرهنگ محمد شریفی ادامه داد:  حال یک از سربازان  خوب است و دیگری برای ادامه درمان به بندرعباس منتقل شده که حال عمومی وی خوب است اما باید تحت یک عمل جراحی قرار گیرد.

\r\n

وی یادآور شد:نیروهای ویژه و تخصصی از مرکز استان به شهرستان میناب اعزام شده اند و کار شناسایی عاملان حمله با جدیت ادامه دارد. 

\r\n

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر پاک اين شهیدان مدافع وطن» ستواندوم شهید خلیل محمودی» و «استواریکم شهید احمد جزینی زاده» که در اثر تیراندازی افراد ناشناس در شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند  ساعت هشت صبح از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار می شود.

\r\n

پیامهای تسلیت 

\r\n

استاندار هرمزگان و رئیس شورای تامین استان هرمزگان در پیامی شهادت ماموران نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان میناب را تسلیت گفت.

\r\n

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:

\r\n

بسم رب الشهدا و الصدیقین

\r\n

شهادت مظلومانه ماموران دلاورمرد نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان میناب، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب، مردم شریف هرمزگان و سایر هموطنان گردید.

\r\n

این شهدای بزرگوار در راه تامین امنیت و آرامش مردم جان خود را تقدیم نمودند و بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

\r\n

اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به خانواده های داغدار این شهیدان عزیز نیروی انتظامی و مردم شریف هرمزگان تسلیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان، به عنوان رئیس شورای تامین استان هرمزگان به دستگاه های امنیتی و انتظامی استان دستور می دهم که ابعاد مختلف این حادثه در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و عوامل آن به سرعت شناسایی و جهت برخورد قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرند. 

\r\n

فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در پیامی شهادت ماموران جان برکف انتظامی در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، را تسلیت گفته و بر برخورد جدی با عاملان این حادثه  تاکید کرد.

\r\n

فرمانده مرزبانی هرمزگان نیز طی پیامی شهادت دو تن از همکاران انتظامی شهرستان میناب در درگیری با افراد مسلح را تسلیت و تبریک گفت.

\r\n

سرهنگ«علی اصغر خرم روی» تصریح کرد:شهادت اعلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می گذارد.

\r\n

وی گفت:اینجانب شهادت دو تن از حافظین نظم و امنیت جامعه، همکاران غیور در انتظامی شهرستان میناب در عملیات درگیری با افراد مسلح را به محضر امام زمان(عج)،مقام معظم رهبری(مدظله)،پرسنل سلحشور نیروی انتظامی،ملت ایران و خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهیدان والا مقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

\r\n

محمد احمدی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه شهادت مظلومانه وجانسوز دوتن از فرزندان رشید ایران اسلامی که در شهرستان ميناب به دست اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند وملت ایران بویژه مردم قدرشناس شهرستان میناب را داغدارکرد گفت:نیروهای جان برکف انتظامی که شبانه روز در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند.

\r\n

وی ادامه داد:شهادت ٢ تن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،نیروهای انتظامی، خانواده داغدار این عزیزان و مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران بویژه مردم شهرستان میناب تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.                                      

\r\n

گفتنی است:  پاسگاه جعفر آبادسرنی از توابع میناب  در حریم مرزی جنوب کرمان وهرمزگان قرار دارد و سال 1393 نیز یکی از نیروهای این پاسگاه در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید. 

\r\n

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها