از سوی دبیر کمیته فوتسال هرمزگان تشریح شد

عملکرد فوتسالیست های هرمزگانی در مسابقات رده های سنی کشور



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی :استان  هرمزگان  در رشته فوتسال و به خصوص رده سنی پایه  رشد چشمگیری  داشته است.

 هرمزگان علاوه بر این که آذرخش را در لیگ برتر دارد در رده های سنی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و قهرمانی های اخیر تیم های هرمزگانی در مسابقات رده های سنی گواه این  موضوع می باشد. 

مهدی ربیع پور دبیر کمیته فوتسال هرمزگان در گفت و گو با صبح ساحل در مورد عملکرد تیم های  رده سنی در کشور گفت: هرمزگان  در مسابقات  فصل 96-97  ۸ تیم یاران شسوار،انتظار،سرخابی آبی پوشان دوهزار،یاران شهسوار ،آیندگان،یاران جوان،آذرخش و نریمان  را در مسابقات کشوری داشته است. 

وی گفت: در مسابقات رده سنی نونهالا ن باشگاه یاران شهسوار به عنوان نماینده استان در رقابت های  لیگ دسته اول شرکت کرد و با نتایج خوبی که به دست آورد  به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

یاران شهسوار در این مسابقات سبزوار را با نتیجه چهار بریک ،  شاهین لرستان را پنج بر یک ، شهرداری رفسنجان را دو برصفر،   تبریز را شش بریک ، ارزویه را شش بر یک شکست دادند و با   اردبیل دو - دو مساوی کردند تا قهرمانی این مسابقات را از آن خود نمایند . 

یاران شهسوار با ترکیب علی لاپکی، محمد ذاکری ،مازیار یارالهی ، مهدی بهادری ، رضا حمزه پور ،محمدمتین زارع ، محمد باقرزاده ، سبحان احمدی ،محمدرضا نوروزی ،شایان راه خفته ، محمدامین مروج ، امیرحسین خلاده ، حمیدرضا رحیمی و با هدایت  محمد حمزه پور  در مسابقات نونهالان شرکت کرد. 

ربیع پور بیان داشت: در مسابقات رده نوجوانان مناطق کشور باشگاه سرخ آبی پوشان دوهزار به عنوان نماینده استان در این رقابت ها شرکت کرد .

 سرخ آبی پوشان دوهزار در بازی های انجام داده در مقابل خوزستان سه بر یک شکست خورد. در مقابل  بوشهر دو بر صفر بازی را واگذار کرد از اصفهان  پنج بر دو شکست خورد و با اقلید فارس یک - یک مساوی کرد تا نتواند عنوانی در این رقابت ها کسب کند. 

برای‌تیم سرخ آبی پوشان دوهزار امیرحسین سالاری ، محمدحسین جوذری ، محمدامین سالاری ،علیرضا بشیری ، رضا جعفری ، محمدرضا هاشمی پور ،یاسین هاشمی پور ، محمدجواد هاشمی پور ، سیدشهاب  هاشمی ، علی جوذری ،محمدامین تخت اردشیر ، رضا اقتداربختیاری  ، نیما بینوایان، امیرحسین امامدایان با سرپرستی حمید اکبری زاده بازی کردند. دبیر کمیته فوتسال اظهار داشت: در مسابقات رده سنی  لیگ دسته اول نوجوانان  کشور باشگاه انتظار به  عنوان نماینده استان شرکت کرد.  در این مسابقات  که  به میزبانی اصفهان  برگزار شد تیم  نوجوانان انتظار هرمزگان در بازی اول تیم  درخشان مشهد را با یک گل شکست داد. 

انتظارهرمزگان سه بر دو  به  گیتی پسند مشهد باخت.  نماینده هرمزگان 5 بر یک  دلیجان بوشهر را برد.  انتظار هرمزگان در مقابل فرازشاهین اصفهان چهار بر یک شکست خورد. نماینده هرمزگان پنج بر صفر به طوس اسپرت بوشهر باخت تا نتواند  مقامی  به دست بیاورد. برای   تیم فوتسال انتظار هرمزگان امیرحسین احترامی،  فرشید صفاری ، احمدرضا باشنگ ، امیرحسین بلگوری ، مهدی باقرزاده ، امیرحسین جمالزاده ، عیسی جهانگیری ، جبار بهرامی ،سبحان شراعی ، پیمان سازوار ، علی حاجی نژاد ، عادل مهدوی ،علی سلطانی ، با هدایت  ادریس افروغ و سرپرستی  محمدرضا جهانگیری  بازی کردند.  

مهدی ربیع پور دبیر کمیته فوتسال هرمزگان گفت: در مسابقات  لیگ برتر نوجوانان کشور  هرگان یک نماینده داشت و باشگاه یاران شهسواری در  این رقابت ها شرکت کرد .

 وی بیان داشت : مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به  میزبانی اقلید فارس برگزار شد و یاران شهسوار با عملکردی بسیار خوب عنوان قهرمانی را کسب نمود.    

یاران شهسوار در بازی اول خود شش بر دو  غدیر اقلید  فارس را برد.نوجوانان یاران شهسوار در دومین بازی با  دهلران دو - دو مساوی کرد. نماینده هرمزگان در سومین دیدار خود با شهرداری ساوه یک- یک مساوی شد.  یاران شهسوار پنج بر یک  کاشان را در هم شکست و با همین نتیجه هم  شازند را برد.  

در دور دوم  مسابقات نوجوانان  که به میزبانی اصفهان برگزار شد   یاران شهسوار دو بر یک مشهد را شکست داد. 

 نماینده هرمزگان با  گیتی پسند  دو - دو مساوی شد اما  شهرداری ساوه  را چهار بر دو شکست داد تا در این مرحله هم عملکرد  خوبی داشته باشد و بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.  برای  یاران شهسوار که محمود حمزه پور به عنوان سرمربی و سجاد سالاری به عنوان سرپرست تیم بودند  علیرضا خدادادی، مهدی بهادری ،الیاس سعید ، محمدسبحان حبیب زاده ،اشکان نجف آبادی ،مرصاد پاک نیا ، امیرحسین دهقانی ، امیرحسین سنجی ، امیرحسین شعبانی ، ابوالفضل جوزاک پور ، میلاد رجب‌زاده  و محمدرضا ملکی بازی کردند‌.

 ربیع پور در ادامه به صبح ساحل گفت: در مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور که به میزبانی اقلید فارس برگزار شد باشگاه آذرخش هرمزگان به  عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها  حضور یافت . این تیم علاوه بر این که با اقتدار به  لیگ برتر جوانان صعود کرد به عنوان قهرمان لیگ یک هم شناخته شد. آذرخش هرمزگان در بازی اول پنج بر یک  صدرا شیراز را برد. نماینده  هرمزگان در بازی دوم با شاهین ماهشهر بدون گل به کار خود پایان داد.  آذرخش هرمزگان سه بر یک ستارگان طلایی زنجان  را درهم شکست  . آذرخش در دور دوم مسابقات که به میزبانی شهر کرد برگزار شد با  مقاومت شهرکرد سه - سه مساوی  کرد. 

جوانان هرمزگان سه بر دو ستارگان طلایی زنجان را بردند و سن‌ایچ ساوه را شش بر یک شکست دادند. آذرخش چهار بر صفر  فرازشاهین اصفهان را درهم شکست و مقابل  غدیر اقلید فارس سه بر صفر به برتری دست یافت.در این مسابقات امیر حسین ماکیانی فردنیا از تیم آذرخش بندرعباس عنوان بهترین بازیکن جوانان را از آن خودش کرد. 

  برای‌تیم آذرخش هرمزگان در این رقابت ها امیرحسین ماکیانی فردنیا ، ادیب حسین پور ، محمدرضا ابروشن ، علی مرادی ، حسین محمدحسینی ،آرش دهقانی ، علی خانی  محمدرضا رنجبر ، محمدرضا مادومی، علی حمزه پور ، متین قادری ، سیدعلی  حسینی ،حسین پلاسی ،غلامرضا رحیمی با سرپرستی  علی فیروزی بازی کردند.  

ربیع پور بیان داشت: در مسابقات لیگ دسته اول جوانان  کشور که به میزبانی بهشهر مازندران برگزار شد تیم  آیندگان به عنوان نماینده هرمزگان در این مسابقات شرکت کرد. 

آیندگان در بازی اول با  مقاومت شهرکرد دو - دو مساوی شد. 

در بازی دوم آیندگان بازهم مساوی کرد و این بار مقابل  وحدت ملایر تن به تساوی سه - سه داد.  آیندگان در بازی سوم هم باز مساوی  کرد  و مقابل مقاومت البرز دو - دو شد. 

 آیندگان هرمزگان در بازی چهارم با  نتیجه ضعیف ۷ بر ۲ بازی را به  فراز شاهین اصفهان  واگذار نمود. 

آیندگان  دو بر یک  المپیک بهشهر  را شکست داد و در آخرین بازی هم مقابل  سن ایچ ساوه بدون گل متوقف شد تا نتواند از گروه خودش صعود کند. 

برای  تیم فوتسال آیندگان هرمزگان  در این مسابقات عظیم خنجی زاده ،رضا خارا ،رضا جلابا ، بنیامین فولادزاده ، حامد رنجبر، محمدامین فارسی ،محمدامین رحیمی ، محمد اعتمادزاده ، محمد بازیار ، فرزاد همرو ، میثم پیروزی ، دانیال زاهدنیا ،آرمین اسن ، امیرحسن بزوال ،آرمان پرواز ، علی اکبر سالاری ، علیرضا موسی فرد و  مرتضی پودات با هدایت   عادل بزوال و سرپرستی  هادی بزوال بازی کردند. 

دبیر کمیته فوتسال هرمزگان بیان داشت:  مسابقات  لیگ برتر جوانان کشور به میزبانی سقز کردستان  برگزار شد و در این رقابت ها   یاران جوانان هرمزگان به عنوان نماینده استان شرکت کرد. یاران جوانان در بازی اول با یک گل شهرداری رشت را برد.  یاران جوان در بازی دوم مقابل  دبیری تبریز هفت بر دو مغلوب شد . یاران جوان در این مسابقات از وجود  علیرضا ناطری ، فرهادسالاری ،محمدرسولی ، علی مورود ، آرمین دادافرین ، احمد خوسه ،علیرضا اسماعیلی ، عبدالکریم صباح مطوری، محمدرضا حیدری ، علی صادقی ، محمدامین نجارزاده ، امیرحسین علیپور ، امیرحسین سنجری ، بهره برد. سرمربی این تیم  مصطفی محمودزاده و سرپرست  هانی صادقی بود. 

مهدی ربیع پور در پایان گفت : مسابقات رده سنی امید کشور به میزبانی گلستان  برگزارشد که در این مسابقات باشگاه نریمان نماینده استان بود اما نتوانست نتیجه مطلوبی کسب کند. تیم  نریمان بندرعباس در بازی نخست با یک گل بازی را به مقاومت البرز واگذار کرد.‌ نریمان بندرعباس با  فدک مشهد سه - سه مساوی شد. نماینده بندرعباس در بازی سوم با سه گل از  اسدآباد گرگان شکست خورد. 

 برای  تیم نریمان بندرعباس  محمدامین دهقانی ، رضا سالاری ،حسین شعبان پور ، مهراب قیطاسی ، علیرضا اسلامی ،حبیب الله محمدی ،آرش دهقانی ، امیر مرادزاده ، ابوالفضل خرسند و محمد اریانی با هدایت  حسن باوقار و سرپرستی مجید شهبازی به میدان رفتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها