معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

رشد 7 درصدی صلح و سازش در هرمزگان



صبح ساحل ، حوادث - معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از رشد 7 درصدی پرونده های منتهی به صلح و سازش در شعب شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از ابتدای سال جاری و افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک خبر داد.

مظفر حمزه ئی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تعداد5543 فقره پرونده به صلح و سازش منجر شده که در مقایسه با تعداد5166  پرونده منتهی به سازش  در مدت مشابه سال 1396 ؛ بیانگر رشد 7 درصدی صلح و سازش  در استان هرمزگان می باشد.

وی در ادامه با تأکید بر محوریت توجه به صلح و سازش میان مومنین با تأسی از سیره عملی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و در تبعیت از فرهنگ عاشورا ، از افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک از توابع شهرستان جاسک استان هرمزگان خبر داد.

معاون قضایی رئیس  کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت : شورای حل اختلاف شهر سورک طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان جاسک و جمعی از مسئولین ، علمای اهل تسنن و تشیع و معتمدین محلی این شهرستان افتتاح شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان در ادامه بیان داشت: مهمترین هدف از  تشکیل شورای حل اختلاف در مناطق مختلف استان هرمزگان این است که با ایجاد صلح و سازش در  پرونده های مختلف؛ موجبات نزدیکی قلوب مومنین و از بین بردن کینه ها و اختلافات را فراهم سازد.

وی ابراز امیدواری کرد:  به فضل الهی و در پرتوی مجاهدت اعضا و کارکنان شوراهای اختلافات استان هرمزگان، دعاوی باقی مانده به صلح و سازش منجر گردند و فضای همدلی و مودت هر چه بیشتر بر مناطق مختلف استان هرمزگان حاکم گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها