با حضور ووشوكاران سراسر هرمزگان؛

رقابت هاى انتخابى ووشوى بزرگسالان برگزار شد



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی رقابت هاى ووشوى قهرمانى بزرگسالان هرمزگان در دو بخش آقايان و بانوان جهت اعزام به مسابقات ووشو قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى طى روزهاى پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم مهرماه جارى در محل خانه ووشو بندرعباس برگزار شد.

مردان ووشوكار هرمزگانى  با يكديگر به رقابت پرداختند و رقابت هاى ووشوى بانوان نيز روز جمعه ششم مهرماه جارى در محل خانه ووشوى بندرعباس برگزار شد و نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی آماده سازی تيم منتخب استان هرمزگان دعوت شدند.

رقابت هاى ووشوى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى بزرگسالان بانوان جهت اعزام به پيكارهاى جهانى ٢٠١٩ شانكهاى چين قرار است اوايل آبان ماه در شهر تبريز برگزار شود و اردبيل نيز در اواسط همين ماه ميزبان انتخابى تيم ملى بزرگسالان در بخش آقايان است.

 نفرات برتر ساندا در بخش آقايان 

وزن ٥٢- كيلو گرم 

نفر اول: وحيد دلشادى، نفر دوم: رضا عسكرى، نفر سوم: محمد شاكرى

وزن ٥٦- كيلوگرم

نفر اول: محمد اوژند ، نفر دوم: نعمت مرادى نيا ، نفرات سوم: دانش يونسى پور و رضا رحيمى

وزن ٦٠- كيلوگرم

نفر اول: عيسي آرسيون، نفر دوم: حسن رحيمى، نفرات سوم: على رجائي نژاد و عباس شريفى

وزن ٦٥- كيلوگرم

نفر اول: مجتبى ظهيرنيا ،نفر دوم: رضا فلكى، نفر سوم: محمدامين متدين

وزن ٧٠- كيلوگرم

نفر اول: مصطفى اوژند، نفر دوم: على كريمى ، نفر سوم: عارف مسلمى

وزن ٨٠- كيلوگرم

نفر اول: ايمان يونسى پور، نفر دوم: عدنان ملايی

وزن ٨٥- كيلوگرم

نفر اول: اميد غلامى، نفر دوم: سبحان ملايی

 نفرات برتر ساندا در بخش بانوان 

وزن ٤٨- كيلوگرم 

نفر اول: حديث رحيمى، نفر دوم: راضيه مارزى، نفرات سوم: زهرا رحيمى و زهرا سيروس دخت

وزن ٥٢- كيلوگرم

نفر اول: فاطمه پرورده،نفر دوم: مطهره رامشگر، نفر سوم: نرگس تراهى

وزن ٥٦- كيلوگرم

نفر اول: زهرا هنديان،نفر دوم: مريم رازمندى، نفر سوم: سيده مريم حسينی مينابى

وزن ٦٥- كيلوگرم

نفر اول: نازنين شجاعى، نفر دوم: سحر جعفرى

وزن ٧٠- كيلوگرم

نفر اول: خاطره آذرپناهى، نفر دوم: مژگان امام دوست

‍ رئيس كميته مسابقات فدراسيون 

ووشو خبرداد: 

 برگزارى يكى از بزرگترين رويدادهاى 

ووشو در بندرعباس

رئيس كميته مسابقات فدراسيون ووشو گفت: بى شک استان هرمزگان در ميزبانى مسابقات بى نظير است.

 احمد خميس آبادى  در جمع اهالى ووشوى استان هرمزگان در خصوص سفر خود به بندرعباس اظهار داست: هدف از اين سفر بررسى امكانات شهر بندرعباس جهت ميزبانى پيكارهاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى جوانان در بخش آقايان است.

وى افزود: اين رقابت ها قرار است اوايل بهمن ماه سال جارى با حضور بيش از ٨٠٠ ورزشكار، سرپرست، مربى و داور در سالن فجر بندرعباس برگزار شود كه نياز تمامى ظرفيت‌هاى ورزش استان همانند گذشته جهت برگزارى بهينه به خدمت گرفته شود.

رئيس سازمان ليگ و كميته مسابقات فدراسيون ووشو گفت: برگزارى چنين مسابقاتى در استان مى توانند به ارتقاى سطح فنى ووشوكاران هرمزگانى كمک كند چراكه ورزشكاران طراز اول ووشوى كشور در اين رقابت ها حاضر مى شوند و هرمزگان به دليل شرايط ميزبانى مى تواند دو تيم را راهى اين مسابقات نمايد و اين موضوع شانس حضور ووشوكاران اين استان را در اردوى تيم ملى افزايش مى دهد.

خميس آبادى در ادامه بيان كرد: هدف از برگزارى اين مسابقات، اعزام ملى پوشان به پيكارهاى قهرمانى ٢٠١٩ آسياست كه قرار است در تيرماه ٩٨ به ميزبانى كشور برونئى دارالسلام برگزار شود.

وى در خصوص ميزبانى استان هرمزگان در رقابت هاى مختلف ووشو، افزود: هيات ووشو هرمزگان يكى از هيات‌هاى سطح بالا در ميزبانى است و اين استان خود را بارها در اين خصوص اثبات كرده است كه قطعا در اين دوره از رقابت ها هم شاهد آن خواهيم بود.

رئيس سازمان ليگ و كميته مسابقات فدراسيون ووشو عنوان داشت: هرمزگان يكى از قطب هاى ووشوى كشور خصوصا در بخش تالو محسوب مى شود كه با حضور افراد فنى در راس اين هيات، انتظار فدراسيون هم همين است كه هم در بخش مديريتى و هم فنى در جايگاه بالايى قرار گيرد.

خميس آبادى در پايان ضمن تقدير از غلامعلى دانشور مديركل سابق ورزش و جوانان استان و تبريک به محمودرضا اميارى مديركل جديد گفت: در سال ٩٣ زمان مديريت دانشور، اين استان به خوبى توانست رقابت هاى انتخابى تيم ملى در دو بخش جوانان و بزرگسالان آقايان را برگزار نمايد و ميزبانى اين دوره نيز به پيشنهاد وى صورت گرفت كه با پيشينه خوبى كه از اميارى مديركل جديد ورزش و جوانان هرمزگان سراغ داريم باز هم ميزبانى سطح بالايى را در بندرعباس شاهد خواهيم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها