هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

بندرعباسی‌ها گل کاشتند



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :تیم فوتبال شهردارى بندرعباس در دیدارى خانگی میزبان تیم خیبر خرم آباد و با سه گل این تیم را شکست داد .

در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف تیم خیبرخرم آباد رفت.

تیم شهرداری بندرعباس از سه مسابقه گذشته خود باخت ۳ بر صفر مقابل استقلال رامشیر و پیروزی ۲ بر ۱ مقابل پاس همدان در کارنامه داشت و بازی سوم  این تیم مقابل صبای قم برگزار نشد. 

در بازی هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور نماینده هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس با سه گل خیبر خرم آباد را شکست دادند.

در نیمه نخست  شهرداری با دوگل مهدی طاهری و علیرضا اسلامی بازیکن بومی شهرداری بندرعباس پیروز به رختکن رفتند.

 در نیمه دوم هم شاهد یک گل از سوی شاگردان آرش برهانی در تیم شهرداری بندرعباس بودیم و این بار هم علی خبر یکی دیگر از بازیکنان بومی موفق شد گلزنی کند و این دیدار در پایان نود دقیقه با برتری شهرداری بندرعباس به پایان رسید و نماینده هرمزگان موفق شد به دومین پیروزی خودش در این رقابت ها دست یابد .

 آنچه که در این دیدار محسوس بود حضور چهار بازیکن بومی در ترکیب اصلی تیم شهرداری بندرعباس بود و به نوعی آرش برهانی سرمربی تیم شهرداری به بازیکنان بومی اعتماد کرد والبته بازیکنان بومی هم به خوبی جواب اعتماد این مربی را دادند . 

برای شهرداری بندرعباس در ترکیب اولیه وحید اصغر زاده، وحید ارمی،حسن رمون زاده،  امیر سلطانی،مهدی طاهری ، وحید جعفری،  رضا نبی زاده، پیمان پور صادقی، علی خبر، علیرضا اسلامی  و هاد دهقانی  بازی کردند. 

وحید افطاری و فریبرز جعفری  دو بازیکن بومی دیگر شهرداری در این دیدار بودند که نامشان در لیست ذخیره قرار داشت. 

شهرداری بندرعباس علاوه بر خلاف صحبت های برخی از فوتبالیست ها و علاقمندان به فوتبال همواره حامی فوتبالیست های بومی بوده است  و بازیکنان بومی این تیم مثل وحید افطاری و محمد قادری  به تیم ملی دعوت شده اند و حتی محمد قادری در حال حاضر در تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز بازی می کند. 

مسوولان باشگاه شهرداری بندرعباس در این فصل به دنبال آن هستند که بازیکنان بومی بیشتر میدان ببیند ودر فصل آینده از این بازیکنان  بیشتر در ترکیب استفاده شود. 

شهرداری بندرعباس در هفته پنجم  روز شانزدهم مهر به سیرجان خواهد رفت تا با جهاد نصر این شهر بازی کند. 

فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه سیزدهمی تیمی در حال برگزاری است.  

نماینده بندرعباس در گروه دوم با تیم های استقلال رامشیر ، جهاد نصر سیرجان ، مس شهر بابک ، پاس همدان ، بعثت کرمانشاه ، نیروی زمینی تهران ، خیبر خرم آباد ، شهدای بابلسر ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس گناوه هم گروه است.

در گروه الف نیز تیم های داماش گیلان، اتحاد کامیاران ، چوکا تالش ، شهرداری بم ، مس نوین کرمان ، استقلال اهواز ، کاسپین قزوین ، شهرداری همدان ، فولاد نوین اهواز ، مقاومت تهران ، سردار بوکان ، ایرانجوان بوشهر و خوشه طلایی ساوه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در پایان این بازی ها تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود می کنند.

تیم های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

ضمن اینکه دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت های لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.

نماینده بندرعباس چهارمین فصل حضور خود را در رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تجربه مى کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها