لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس از صدرنشین یک امتیاز گرفت



صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی :تیم فوتبال شهردارى بندرعباس در دیدارى خارج از خانه برابر تیم آرمان گهر سیرجان به تساوی دست یافت.

 در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه تختى سیرجان برابر تیم آرمان گهر به تساوی بدون گل دست یافت.

در جدول رده بندى گروه دوم نماینده سیرجان با کسب 10 امتیاز صدرنشین باقى ماند و نماینده بندرعباس با ٧ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

تیم شهرداری بندرعباس از سه مسابقه گذشته خود باخت ۳ بر صفر مقابل استقلال رامشیر ، پیروزی ۲ بر ۱ مقابل پاس همدان و برد ٣ بر صفر مقابل خیبر خرم آباد در کارنامه دارد.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه سیزدهمی تیمی در حال برگزار ی است.

نماینده بندرعباس در گروه دوم با تیم‌های استقلال رامشیر ، جهاد نصر سیرجان ، مس شهربابک ، پاس همدان ، بعثت کرمانشاه ، نیروی زمینی تهران ، خیبر خرم آباد ، شهدای بابلسر ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس گناوه هم گروه است.

در گروه الف نیز تیم های داماش گیلان، اتحاد کامیاران ، چوکا تالش ، شهرداری بم ، مس نوین کرمان ، استقلال اهواز ، کاسپین قزوین ، شهرداری همدان ، فولاد نوین اهواز ، مقاومت تهران ، سردار بوکان ، ایرانجوان بوشهر و خوشه طلایی ساوه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در پایان این بازی ها تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود می کنند.

تیم های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

ضمن این که دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

نماینده بندرعباس چهارمین فصل حضور خود را در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تجربه مى کند.

هدایت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را آرش برهانی ملی پوش سابق فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران بر عهده دارد.

در سایر دیدارهای این گروه هم این نتایج به دست آمد و نفت و گاز گچساران با دو گل شهدای بابلسر  را شکست داد. گل های نفت را  محمدعلی صفیا (33)  و   احمد گمار (82) به ثمر رساندند.  شهردارى فومن 5  بریک   بعثت کرمانشاه را از پیش رو برداشت.

گل های فومن را سجاد اخباری (9) ، (71) ، (85) ، میلاد (محمد) بختیاری (50) (90) را زدند. 

خیبر خرم آباد  با یک گل استقلال رامشیر را برد. تک گل این بازی را مجتبی جادری (61)  زد. 

پرسپولیس گناوه  دو بر یک نیروی زمینی تهران را شکست داد. محمود داری‌زاده (13)  و امیر تهمورثی (35) برای پرسپولیس گل زدند. نفت امیدیه  دو بر یک مس شهر بابک را با گل های  صیاد کوکبی (45) - گل بخودی را برد و گل مس را احمد کیا (57)  زد. 

 مهلت 30 روزه فیفا به باشگاه شهرداری بندرعباس 

جهانبخش:در تلاشیم قسط باقیمانده را در مهلت تعیین‌شده بپردازیم

فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه را به یک‌بار کسر 6 امتیاز و سه بار کسر 3 امتیاز تهدید کرده است. این تیم 4 پرونده شکایت ثبت‌شده به نام‌های والتر، سرجیو، پائولید و کارلوس در فیفا دارد.

فیفا 30 روز به شهرداری بندرعباس فرصت داده که مطالباتشان به‌اضافه خسارت دیرکرد را پرداخت کند، در غیر این صورت با کسر امتیاز روبه‌رو می‌شود.

در همین خصوص مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس  افزود: این موضوع مربوط به سال 89 و حضور کادرفنی آرژانتینی در تیم شهرداری بندرعباس می‌شود که این پرونده نیز همچنان در جریان است.

محمدمهدی جهانبخش با بیان این که از زمان حضورم در سمت مدیرعاملی این باشگاه با گرفتن وکیل درصدد مختومه کردن این پرونده بودیم، اظهار کرد: پس از رایزنی‌های و توافقات صورت گرفته با این کادرفنی قرار بر آن شد مطالبات باقیمانده در شش قسط تا پایان مردادماه سال جاری نیز پرداخت شود.

وی اضافه کرد: پنج قسط مبلغ موردنظر نیز پرداخت شد و تنها در پرداخت یک قسط باقیمانده به دلیل نوسانات ارزی با مشکل مواجه شدیم.

جهانبخش با اشاره به مهلت 30 روزه فیفا، اضافه کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته و افت قیمت دلار در تلاشیم قسط باقیمانده را در مهلت تعیین‌شده از سوی فیفا پرداخت و مشکلی از این بابت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را تهدید نمی‌کند.

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها