نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

مساجد و ائمه جماعات ظرفیت خوبی برای شناخت مهدویت هستند



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه، کانون‌های فرهنگی مساجد و ائمه جماعات ظرفیت خوبی برای شناخت مهدویت هستند، گفت: تبیین مسائل مهدویت و پاسخگویی به سؤالات در این زمینه نباید محدود به مناسبت‌ها شده و باید در طول سال به این مبحث توجه شود. 

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد و ائمه جماعات ظرفیت‌های مناسبی برای تلاش درزمینهٔ شناخت بیشتر امام زمان (عج) دارند.

وی افزود: کتاب‌های خوبی درباره مهدویت نوشته شده است که باید در اختیار امامان جماعات مساجد قرار گیرد و آن‌ها به تبیین مسائل این حوزه برای نمازگزاران بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه تبیین مسائل مهدویت و پاسخگویی به سؤالات در این زمینه نباید محدود به مناسبت‌ها شده و باید در طول سال به این مبحث توجه شود، تصریح کرد: دستگاه‌هایی مانند، صداوسیما، آموزش‌وپرورش و کمیته امداد می‌توانند در این زمینه برنامه‌های آموزشی تبیینی تولید و به جامعه ارائه کنند.

همچنین دبیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در هرمزگان در این نشست عنوان کرد: حضور هیئت‌های مذهبی و یاوران حضرت مهدی (عج) تحت عنوان منتظران حضرت مهدی (عج) در نماز جمعه، برگزاری دعای ندبه در صبح روز جمعه، زیارت آل یاسین بعد از نماز مغرب روز جمعه، اجتماع بزرگ یاوران حضرت مهدی (عج) غروب جمعه در امامزاده سید مظفر بندرعباس و بقاع متبرکه استان از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت آغاز امامت امام زمان در نهم ربیع‌الاول است.

حجت‌الاسلام فروزان نژاد خاطرنشان کرد: همچنین جشنی بزرگی نیز در مسجد مهدی موعود (عج) بندرعباس با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی امام‌جمعه موقت تهران و مداح کشوری برگزار می‌شود. 

در این نشست همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان، دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مسائل و مباحث این بنیاد را مطرح کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها