لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

آذرخش و حفاری امتیازات را تقسیم کردند



صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی  :هفته هفدهم ليگ برتر فوتسال باشگاه هاى كشور  با جدال آذرخش بندرعباس و ملى حفارى اهواز پيگيرى شد.در اين هفته از مسابقات نماينده فوتسال استان در سالن فجر بندرعباس ميزبان نماينده اهواز بود‌.

 شاگردان عباس روزپیکر در تیم آذرخش بندرعباس که در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر بازی را به تیم ملی حفاری واگذار کرده بودند برای این که حداقل جز ۸ تیم پایانی جدول رده بندی لیگ ‌برتر باشند چاره ای ندارند که این دیدار و سایر بازی های خود را با پیروز به پایان ببرند.
تیم ملی حفاری هم که با  ٢٧ امتياز چهارم است برای حفظ جایگاه خودش به دنبال سه امتیاز این بازی بود.
هنوز دو دقیقه از این دیدار نگذشته بود که علیرضا رفیعی پور  روی یک شوت زیبا دروازه آذرخش را باز کرد.

آذرخش پس از پذیرفتن این گل حملات خود را روی دروازه حفاری بیشتر کرد تا این که در دقیقه شش روی اشتباه خط دفاعی حفاری ، سینا احمدیان پور گل مساوی را به ثمر رساند.
در ادامه نیمه نخست دو تیم بازی درگیرانه ای با هم داشتند به طوری که هر دوتیم پنج خطا خودرا انجام دادند واگر یک خطا دیگر می کردند اعلام یک ضربه پنالتی  از نقطه دوم می شود.
این نیمه با هما ن نتیجه یک - یک به پایان رسید و دوتیم با تساوی به رختکن رفتند.  با شروع نیمه دوم این  آذرخش بود که بازی را در اختیار گرفت و با عملکرد بهتر در دقیقه ۲۳ توسط بهروز جعفری به گل دوم دست یافت.

حفاری برای جبران گل خورده خودش را به آب و آتش زد تا این که پنج دقیقه مانده به پایان بازی توسط احمد مولا علی به گل رسید.

بعد از گل دوم حفاری، این آذرخش بود که صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که میلاد چراغی نتوانست آن را تبدیل به گل کند تا این بازی در پایان با نتیجه دو - دو مساوی به پایان برسد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

مرتضی فراهانی،  محمد خرم،محمد بنی‌اسدی، مصطفی طیبی،  بهروز جعفری،  امین نصراله زاده، میلاد چراغی، مهرداد قنبرزاده، سینا احمدیان پور، بهزاد میری زاده، حبیب محمد زاده و ایمان سازوار بازیکنان آذرخش در این دیدار بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها