نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

اجحاف بزرگ در حق ملوانان و مردم هرمزگان



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای تأمین ارزاق مردم هرمزگان ارز دولتی تخصیص داده شود و این یک اجحاف بزرگ در حق این استان است و از طریق مجلس با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنم.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: شاهد هستیم که برخی از ارزاق و کالاهای موردنیاز مردم هرمزگان از طریق ارز آزاد تأمین می‌شود که این خود موجب شده فشار معیشتی بزرگی به مردم هرمزگان وارد شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارشات دریافتی در برخی از استان‌های هم‌جوار  کالاهای مردم با ارز دولتی با قیمتی پایین تأمین می‌شود درحالی‌که قیمت همان کالاها در هرمزگان بسیار بالاتر است که دلیل آن عدم تخصیص ارز دولتی به ملوانان و تجار هرمزگانی است.

وی بیان کرد: این مسئله درواقع یک اجحاف بزرگی است که دولت در حق مردم هرمزگان روا می‌دارد که باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود.

حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان و عضو مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با جدیت تمام این موضوع را  پیگیری خواهم کرد تا حقی از مردم هرمزگان پایمال نشود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها