با هوشیاری حراست بیمارستان شهید محمدی بندرعباس؛

شگرد دانشجوی حقه باز پزشکی لو رفت



صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام: زن جوانی که خود را دانشجوی پزشکی به بیماران بیمارستان شهید محمدی بندرعباس معرفی و از آنها اخاذی می کرد دستش رو شد و به تله قانون افتاد.

ساعت 13پنجشنبه گذشته زن 22 ساله با روپوش سفید در اورژانس بیمارستان در حال رصد بیماران بود که در فرصت مناسب بتواند  به آنها نزدیک شود و پس از معرفی خود به عنوان دانشجوی پزشکی ،  نقشه  اش را پیاده کند  اما در همان لحظه نیروی حراست  بیمارستان  را روبروی خود دید ...
مسئول حراست مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) در این خصوص گفت: مدتی قبل  گزارشاتی  از همراه بیماران بدست ما رسید مبنی بر اینکه فردی که خود را دانشجوی پزشکی معرفی می کرد  به بهانه خرید تجهیزات خاص و دارو از آنها پول دریافت کرده است ، بررسی های تکمیلی و میدانی به صورت نامحسوس در دستور کار نیروهای حراست این مجتمع قرار گرفت.
یافتن کلاهبردار با دوربین های مداربسته
به گفته خلیل خرمی، در بررسی دوربین های مداربسته و گزارشات نگهبانان، مبنی بر ورود و خروج یک خانم جوان با روپوش سفید بدون کارت شناسایی معتبر و با همکاری همراه بیماران این فرد ظرف 48 ساعت شناسایی و مشخص شد که وی نه تنها دانشجوی پزشکی نیست بلکه حتی از کادر بیمارستان هم نیست  و  به دروغ خود را دانشجوی پزشکی معرفی کرده بود . ماموران حراست پس از اطمینان از کلاهبرداری ،  در بعدازظهر پنجشنبه گذشته ( پانزدهم آذرماه) وی را در اورژانس  یافتند و ماموران کلانتری 17 را مطلع کردند .
 آشنایی با فضای بیمارستان
 این زن جوان که سعی داشت خود را بی گناه و دانشجوی پزشکی معرفی کند و اینکه کارت دانشجویی اش را گم کرده است، در بازجویی های پلیس به کلاهبرداری اعتراف کرد. این فرد  متاهل و دارای فرزند ،مدتی قبل  دوره های کارورزی  کمک بهیاری  را در بیمارستان شهید محمدی گذرانده بود و آشنایی کامل با فضای بیمارستان داشت.  

 فراهم شدن تجهیزات و داروهای
مورد نیاز تماما توسط بیمارستان
رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه تجهیزات و داروهای مورد نیاز تماما توسط بیمارستان فراهم می گردد، از بیماران و همراهان بیمار خواست که فریب افراد را نخوردند. دکتر مهدی حسنی آزادافزود: متاسفانه گاها افراد سودجو با نزدیک شدن به همراه بیماران سعی در سو استفاده از آنها می کنند.

وی ادامه داد: لازم است که همراهان و بیماران آگاه گردند تا در صورتی که هر فردی تحت هر عنوان، به بهانه ارائه خدمات تکمیلی یا تهیه تجهیزات و یا داروی خاص از آنها درخواست دریافت وجه نمود سریعا مورد را به حراست مجتمع گزارش دهند .


برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها