به همت خیرین ورزشیار

خانه ژیمناستیک در بستک ساخته می شود



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: جلسه تخصصی هیات ژیمناستیک استان با فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، خیرین ، مربیان و خانواده های ورزشکار در محل فرمانداری شهرستان بستک برگزار شد.

 در ابتدای جلسه ‌یوسف برلس‌ گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان بستک در این رشته وجود دارد اما متاسفانه به دلیل نبود خانه ژیمناستیک ونیروی تخصصی در این رشته باعث شده روند  ژیمناستیک به کندی حرکت کند وانتظار ما از هیات استان وخیرین شهرستان بستک این است که در ساخت خانه تخصصی ژیمناستیک ما را یاری نمایند.

 وی  در ادامه ضمن تشکر وقدردانی از دغدغه ، تلاش و پیگیری های سپهرتاج ریاست  هیات ژیمناستیک استان جهت تشکیل جلسه و همچنین ترویج فرهنگ ورزش ژیمناستیک  از ایشان خواست تا یک  مربی تخصصی برای  این رشته در شهرستان بستک  بیاورند .

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک بیان داشت: برای پیشرفت وتوسعه وبالابردن سطح کیفی ورزشکاران نیاز مبرم به مربی تخصصی ومجرب  ژیمناستیک داریم و این انتظار هست که  هیات استان در این امر با ما همکاری لازم داشته باشد. برلس در پایان سخنانش از تنها مربی ژیمناستیک شهرستان  خانم قاسم زاده و  جوادی رئیس سابق هیات که زحمات زیادی را برا این رشته متقبل شده اند  تشکر کرد.

در این نشست سپهر تاج رئیس  هیات ژیمناستیک استان در جمع خانوادهای ژیمناستیک کار شهرستان بستک گفت:هدف هیات استان تقویت هیات شهرستان بستک است وما تمام توان وتلاش خود را به کار خواهیم برد تا هیات های شهرستانی بتوانند در  این رشته بیش از پیش فعال باشند .

سپهر تاج بیان کرد :به عنوان اولین هدیه من به شهرستان بستک به زودی ودر حد توان مقداری تجهیزات ژیمناستیک در اختیار این هیات خواهم  گذاشت واز لحاظ مربی که دغدغه این شهرستان است مربی مجرب ومتخصص هم آقا وخانم ماهیانه چهار جلسه با هزینه استان در خدمت این هیات و ورزشکاران این شهرستان خواهند بود. 

وی همچنین  از فرماندار  و خیرین  قول مساعد جهت احداث خانه ژیمناستیک در شهرستان بستک را گرفت و گفت:  به زودی این امر مهم با همکاری تمام دلسوزان شکل خواهد گرفت.

اسماعیل امینایی  به عنوان نماینده خیرین در این جلسه گفت :در نشستی تخصصی تر قطعا حمایت ویژه از این رشته و برنامه ریزی جهت ساخت خانه ژیمناستیک در شهر بستک به همت دیگر خیر ین در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

 فرماندار شهرستان بستک نیز در جمع خانواده‌های ژیمناستیک‌کار گفت:مهم ترین اولویت ما در شهرستان در دو بخش آموزش وپرورش و ورزش وجوانان  است  و اگر ما در این دو بخش موفق عمل کنیم در سایر نهادها می‌توانیم موفق باشیم.

 وی بیان داشت:  ورزش به عنوان یک پدیده   می تواند در حفظ وسالم ماندن  جامعه کمک کند. فرمانداربستک  افزود: همواره تمام تلاش ما بر بهبود وضیعت ورزش شهرستان بوده وهست واز هیچ کوششی در رونده پیشبرد ورزش شهرستان دریغ نخواهم نمود.

در پایان این جلسه  «سپهرتاج»  رئیس  هیات ژیمناستیک استان وهیات همراه از محل تمرین ژیمناستیک کاران شهرستان بستک بازدید نمودند .

همچنین  قرار شدکه  شورای اسلامی ،شهردار   شهر بستک ، اداره ورزش و جوانان و هیات ژیمناستیک استان در تکمیل وتجهیز سالن ژیمناستیک موجود در مجموعه تختی حمایت لازم را انجام دهند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها