لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شــــهرداری بـــندرعباس نیــــم فـــصل دوم را با مساوی شروع کرد



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: تیم شهردارى بندرعباس  در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های  کشور میزبان استقلال رامشیر بود.

در چارچوب هفته نخست از دور برگشت (چهاردم ) مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف استقلال رامشیر خوزستان  رفت و مقابل این تیم به مساوی بدون گل دست یافت.

تیم شهرداری بندرعباس که با کسب ۱۸ امتیاز در مکان سوم  جدول رده بندی  ایستاده بود به دنبال سه امتیاز این مسابقه  بود تا بتواند موقعیت خودش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد اما نتوانست از پس  استقلال رامشیر  که با ۱۵ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار داشت برآید. 

شهرداری که موقعیت های زیادی برای گلزنی در هر دو نیمه داشت و حتی در دقیقه 4+90 هم صاحب یک ضربه پنالتی شد اما نتوانست این پنالتی را گل کند تا با کسب یک امتیاز از رده سوم جدول رده بندی به رده چهارم سقوط کند .

استقلال رامشیر با این یک امتیاز با ارزش که از شهرداری بندرعباس گرفت با 16 امتیاز در همان مکان هشتم باقی ماند.

در پایان این دیدار هواداران شهرداری که استقبال خوبی هم از این بازی کرده بودند نسبت به عملکرد آرش برهانی سرمربی و بازیکنان تیم شهرداری معترض بودند تا جای که برهانی مجبور شد علاوه بر پاسخگویی به برخی از هوادران در رختکن با خبرنگاران مصاحبه کند. هوادران شهرداری اعتقاد داشتند که بازیکن شهرداری به طور عمد پنالتی را گل نکرده است. 

در سایر بازی های این گروه تیم شهدای بابلسر در خانه از تیم صدرنشین  آرمان گهرسیرجان  سه بر دو شکست خورد. برای شهدای بابلسر  فرهاد شفاعی   و  جواد غلامی برای  آرمان گهرسیرجان امیر محمود آبادی ، مختار جمعه زاده  و  امین اسدی گلزنی کردند.  نیروی زمینی تهران و خیبر خرم آباد  با نتیجه دو دو مساوی شدند.

 بعثت کرمانشاه  و  پاس همدان بدو ن گل مساوی شدند.  پرسپولیس گناوه دو بریک به  شهرداری فومن باخت.

 نفت امیدیه دو بریک به تیم  نفت و گاز گچساران  باخت.  فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه سیزدهمی تیمی در حال برگزاری است.

نماینده بندرعباس در گروه دوم با تیم های استقلال رامشیر ، آرمان گهر سیرجان ، مس شهر بابک ، پاس همدان ، بعثت کرمانشاه ، نیروی زمینی تهران ، خیبر خرم آباد ، شهدای بابلسر ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس گناوه هم گروه است.

در گروه الف نیز تیم های داماش گیلان، اتحاد کامیاران ، چوکا تالش ، شهرداری بم ، مس نوین کرمان ، استقلال اهواز ، کاسپین قزوین ، شهرداری همدان ، فولاد نوین اهواز ، مقاومت تهران ، سردار بوکان ، ایرانجوان بوشهر و خوشه طلایی ساوه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. 

در پایان این بازی ها تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود می کنند.

تیم های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود. ضمن این که دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها