برگزار ی همایش پیاده روی خانوادگی در پارسیان



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور اقشار مختلف مردم در پارسیان برگزار شد. 

محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان دراین همایش اظهارداشت: برای اولین بار است که پیاده روی خانوادگی به صورت پخش زنده از شبکه سوم سیما در شهرستان پارسیان برگزار  می شود.

وی افزود: برای توسعه ورزش همگانی در سطح استان هرمزگان باید برنامه ریزی صحیح انجام دهیم زیرا با توجه به این که توسعه ی ورزش همگانی یکی از برنامه‌های اصلی و مهم وزارت ورزش و جوانان در سراسر استانهای کشور است و بر همین اساس ما برنامه ریزی کردیم که در تمامی نقاط استان در شهرها، بخش ها و روستاها برنامه‌های ورزش همگانی همانند پیاده روی خانواده،دوچرخه سواری و کوهپیمایی را برگزار نماییم.

فرماندار پارسیان در این مراسم در جمع مردم شهرستان اظهارداشت:همایش پیاده‌روی خانواده با حضور اقشار مختلف مردم و با هدف تقویت روحیه ورزشی، وحدت و سلامتی با حضور بیش از ۱۲ هزار نفر پارسیانی برگزار و مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

وی ادامه داد:در این همایش که از میدان انقلاب اسلامی آغاز و تا پارک شهروند ادامه داشت شهروندان پارسیانی مسیر دو کیلومتری را پیمودند که پس از آن به قید قرعه جوایزی نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.

میرزاد بیان داشت:یک دستگاه خودرو پراید نیز بعنوان جایزه ویژه در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به برنده خوش شانس اهدا شد.در حاشیه این همایش علاوه بر اجرای موسیقی محلی و زنده ورزشکاران نیز به اجرای حرکات ورزشی پرداختند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها