انتصاب زنان استان نباید محدود به مدیریت میانه باشد



 

اولین جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن ویژه بانوان اهالی رسانه به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و خانه مطبوعات استان در سه‌شنبه‌شب 14 اسفند در سالن اداره کل مخابرات برگزار شد.

 نازنین شیبانی تزرجی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تقدیر از همکاری یگانه، مدیرعامل شرکت مخابرات استان و رئیس بانک صادرات استان گفت: این جشن با هدف بزرگداشت مقام مادر و روز زن و با هدف ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی در این جشن رسالت خطیر خبرنگاران را یادآور شد و گفت: راه حقیقت و آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق صورت می‌گیرد و شما برای به تصویر کشیدن تصاویر عینی از واقعیت تلاش نموده‌اید.

شیبانی تصریح کرد: نگاه جمعی و کلی به واقعیت‌ها به‌عنوان مطالبه به‌حق مردم است که جزء وظیفه خبرنگاران است.این مقام مسئول بر لزوم رصد و تهیه گزارش حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی به‌طور هفتگی تأکید کرد و گفت: در چند ماه اخیر شاهد انتصاب مدیران زن استان در مشاغل مدیریتی بودیم اما این انتصاب‌ها نباید محدود به مدیریت میانه بوده و باید مدیریت کلان استان را نیز شامل شود.

انتظار می‌رود در این دولت توجه ویژه‌ای به انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی که تاکنون روند بسیار خوبی داشته‌ایم صورت بگیرد.

وی در بخشی از سخنان خود بر لزوم مطالبه گری زنان استان اشاره و عنوان کرد: به موضوعات حوزه زنان استان اهتمام و حساسیت بیشتری داشته باشید چراکه خود از جنس زن هستید.

مطالبات حوزه زنان درخواستی است که باید بجا و به‌حق توسط شما خبرنگاران در عرصه‌های مختلف شاهد مطرح کردن آن باشیم.

شیبانی همچنین به دستاوردهای زنان هرمزگان و لزوم حمایت از آن‌ها پرداخت و نقش اصحاب رسانه را در اطلاع‌رسانی و روشنگری درباره جامعه زنان مؤثر دانست.

در پایان این مراسم از بانوان اهالی رسانه تقدیر شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها