رئیس هیات فوتبال بندرعباس:

مسیر توسعه فوتبال باید به دور از مسائل سیاسی دنبال شود



هیات فوتبال بندرعباس به منظور ارج نهادن به تلاش‌های داوران، مسؤولین کمیته‌ها و سایر اعضا و در پایان فصل‌جاری مسابقات ضمن تقدیر با اهداء لوح سپاس از همکاری آنان تجلیل کرد.


در این مراسم که در سالن آموزش مجموعه هفت تیر برگزار شد از داوران، مسؤولین کمیته‌ها و اعضای هیات فوتبال تقدیر شد.


رئیس هیات فوتبال بندرعباس در مراسم تجلیل از داوران و اعضای هیات ضمن تقدیر از تلاش‌های همه فعالین در این عرصه، سال ۹۷ را سالی موفق برای فوتبال این شهر ذکر کرد و اظهار داشت: علیرغم همه کاستی‌ها و کمبودها ولی با تلاش‌های شما توانستیم بعد از سال‌ها خاموشی فوتبال بندرعباس دوباره اعتماد باشگاه‌ها را با عملکرد خوب خود جلب کنیم.


محمد کارگران با بیان این که مسیر توسعه فوتبال با برنامه‌ریزی و تلاش و به دور از مسائل سیاسی باید دنبال شود خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی چند ساله فوتبال بندرعباس می‌دانستیم که سال سختی را در پیش رو داریم و توقعات باشگاه‌ها نیز بر این بود که تمام مسابقات در همه رده‌ها برگزار شود لذا تمام سعی و تلاش خود را بر برگزاری مسابقات در همه رده‌ها متمرکز کردیم و توانستیم با وجود زمان اندکی که در اختیار داشتیم و همکاری باشگاه‌ها و اعضای هیات تمامی مسابقات را برگزار کنیم.


وی توجه به رده‌های پایه را یکی از ضروریات فوتبال این شهر برشمرد و تصریح کرد: چشم‌انداز هیات فوتبال برای رشد این رشته ورزشی در شهر بندرعباس سرمایه‌گذاری و توجه ویژه به رده‌های پایه می‌باشد، با توجه به عدم نگاه به فوتبال پایه، شهرستان بندرعباس سال‌هاست از فقر فوتبالی برخوردار است و در صورت توجه قطعا بازیکنان زیادی از این شهر در سطوح مختلف در کشور فعالیت می‌کردند.


رئیس هیات فوتبال بندرعباس ادامه داد: در فصل‌جاری بیشترین فشار بر دوش داوران بود که باید در چندین جبهه قضاوت می‌کردند ولی با تلاش خود، یاری‌رسان هیات بودند که جا دارد از زحمات این عزیزان و رئیس کمیته داوران، دپارتمان داوری، کمیته مسابقات، کمیته انضباطی و همه کمیته‌ها صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.


 کارگران، تشکیل تیم‌های منتخب رده‌های پایه طی 10 ماه گذشته و برگزاری سه فستیوال برای اولین بار در استان و شهر بندرعباس و اعزام این تیم‌ها به مسابقات مختلف در استان‌های کشور و شهرهای استان را از دیگر اقدامات انجام شده در هیات ذکر و یاد آور شد: در صورت تداوم این روند قطعا در سال‌های آینده فوتبال این شهر در مسیر اصلی خود قرار خواهد گرفت و دوباره فوتبال بندرعباس به قطب اول استان تبدیل خواهد شد.


 وی از راه‌اندازی سامانه ثبت باشگاه‌ها برای اولین بار در استان و جنوب کشور در هیات فوتبال بندرعباس خبر داد و افزود: ایجاد این سامانه با الگوبرداری از هیات فوتبال تهران و مشهد و با موفقیت انجام شد که یکی از خدمات ارزنده انجام شده در فوتبال استان می‌باشد.


رئیس هیات فوتبال بندرعباس اظهار امیدواری کرد: این روند در سال‌های آینده ادامه داشته باشد تا فوتبال خاموش این شهر دوباره جان تازه‌ای بگیرد و الگویی برای سایر شهرهای استان و کشور باشد.


در ادامه این مراسم دبیر هیات فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های داوران و اعضا هیات فوتبال گفت: وجود هیئت رئیسه توانمند در پشت صحنه و برنامه‌های به روز رئیس هیات باعث شد تا سال ۹۷ یکی از تاریخی‌ترین سال‌های فوتبال این شهر به یادگار بماند.


علیرضا کناری ادامه داد: همکاری و تعامل باشگاه‌ها و داوران در برگزاری هرچه بهتر مسابقات سال‌جاری یکی از نقاط قوت هیات فوتبال بود که باید قدردان این همکاری باشگاه‌ها و داوران باشیم.


وی خاطرنشان کرد: به دلیل تعداد کم داوران این شهرستان، فصل جاری بیشترین همکاری را داوران داشتند که با همه سختی‌ها و نامهربانی‌ها به‌عنوان یاران با وفای هیات  ایفای نقش کردند تا شاهد برگزاری منظم مسابقات در این فصل باشیم.


دبیر هیات فوتبال بندرعباس تصریح کرد: با همه مشکلات مالی و عدم کمک از سوی مسؤولین مربوطه، تمامی مطالبات داوران و افراد و سازمان‌هایی که با هیئت همکاری می‌کردند پرداخت شد و در پایان فصل هیات توانست با تراز مالی مثبت کار خود را به اتمام برساند.


علیرضا کناری دبیر هیات فوتبال بندرعباس ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در فصل جاری گفت: امین رئیس ریاست اداره ورزش و جوانان همواره در برگزاری مسابقات و در اختیار قراردادن سالن همکاری تنگاتنگی با هیات داشت که این همکاری منجر به برگزاری هرچه بهتر مسابقات فوتسال این فصل شد.


در پایان نیز با اهداء تندیس و لوح سپاس از تلاش‌های داوران، مسؤولین کمیته ها و اعضای هیات فوتبال شهرستان بندرعباس  قدردانی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها