حادثه برخورد پژو با تانکر آبرسان سه کشته و زخمی بر جای گذاشت



به گزارش صبح ساحل حسن امینی ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با واحد خبر سازمان اعلام کرد: خبر یک حادثه برخورد در ابتدای بلوار شهید رجایی روبروی کارخانه تن ماهی؛ در ساعت 23:19 به سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس اعلام شد.

 وی ادامه داد: خودرو پژو پارس با سرعت زیاد و از شرق به غرب بلوار شهید رجایی در حال حرکت بود؛ که با یک دستگاه تانکر آب رسان برخورد نمود. متاسفانه در این حادثه، دو سرنشین خودرو در دم فوت کردند و یک نفر از آنها مصدوم شده بود که هر سه در خودرو محبوس شده بودند. اکیپ عملیاتی از ایستگاه های شماره 1 و 9 به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی ، سرنشینان را تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان در این باره گفت: در حادثه شب گذشته برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با تانکر آبرسان پیمانکار فضای سبز شهرداری بندرعباس در محور شهید رجایی، علاوه بر تخطئی راننده سواری از سرعت مطمئنه، تانکر آبرسان نیز ۵۰ درصد مقصر است.

سرهنگ مجید صالح پور افزود: نصب علائم ایمنی و روشن بودن چراغ گردان برای خودروهایی که در لاین سرعت توقف می‌کنند الزامی است که این موارد از سوی تانکر آبرسان رعایت نشده است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان تاکید کرد: نصب علائم ایمنی و رعایت مقررات برای خودروهایی که در لاین سرعت توقف می کند الزامی است و پلیس راهور با متخلفان برخورد و اقدام به توقیف خودرو خواهد کرد.

قابل ذکر است نظارت بر چگونگی فعالیت پیمانکاران شهرداری و به ویژه رعایت نکات ایمنی از سوی آنان، از وظایف کارفرما (شهرداری و سازمان های تابعه آن) است  که به نظر می رسد در  حادثه یاد شده در انجام این وظیفه کوتاهی شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها