مدیرعامل موسسه خیریه نهال مهر و امید:

جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند با طرح 20 هزار آرزو



مدیرعامل موسسه خیریه نهال مهر و امید گفت: هدف از تاسیس این موسسه کمک به نیازمندان مناطق مختلف استان است.

جواد ناصری نیا عنوان کرد: در سال 97 موسسه خیریه نهال مهر و امید به ثبت رسمی اداره اسناد و املاک کشور رسیده و دارای مجوز رسمی  فعالیت از اداره بهزیستی استان هرمزگان است.

وی افزود: تاکنون طرح های بسیار زیادی را اجرا کرده ایم که شامل طرحی در ایام ماه مبارک رمضان بوده، در آن طرح توانستیم مواد غذایی را برای نیازمندان تهیه کنیم. دو طرح جهادی برای ساخت خانه و همچنین طرح های دیگر مانند عید مهربانی با تهیه لباس هایی برای اهالی مناطق محروم استان نیز به اجرا رسیده است.

ناصری ادامه داد: در حال حاضر هدف ما کمک به دانش آموزان نیاز مند است. این طرح با نام 20 هزار آرزو در حال اجرا است و سال گذشته موفق شدیم تعداد 630 دانش آموز را تحت پوشش این موسسه قرار دهیم و لباس، کیف و کفش و لوازم التحریر را برای فراهم کنیم. این تعداد در نهایت باید به تعداد 20 هزار دانش آموز برسد.

همچنین مسئول روابط عمومی این موسسه اظهارکرد: طرح 20 هزار آرزو با هدف جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان استان است. مدت 3 سال است که بر روی این طرح کار کرده و خوشبختانه این طرح نتایج خوبی را به همراه داشته است.

نسیمه سالاری بیان کرد: علت حضور ما در رویداد کندوره ارائه گلدان های دست سازی است که توسط کودکان معلول طراحی و ساخته شده است و ما با فروش این گلدان ها مبالغی را صرف این کودکان معلول ومابقی آن را برای کودکان نیازمندی مصرف خواهیم کردکه از ترک تحصیل آن ها جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: نیازمند کمک تمام مردم و مهم تر از آن مسئولان بوده و با نزدیک تر شدن به ماه مهر این میزان نیازمندی موسسه به حمایت ها بیشتر می شود. تاکنون تمامی حمایت ها از جانب مردم بوده و فعلا هیچ حمایتی از طرف مسئولان اعلام نشده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها