مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام شهید مدافع حرم

توزیع برق از سد مسعود گذشت



دور دوم مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام شهید مدافع حرم، شهید خلیل تختی نژاد با برتری توزیع برق مقابل مسعود و تساوی دو تیم اروند و مهاجرین به پایان رسید.

مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام شهید خلیل تختی‌نژاد با حضور چهار تیم اروند، مهاجرین، مسعود و توزیع برق در حال برگزاریست که در دور دوم این مسابقات و در دوبازی انجام شده یک پیروزی دیگر برای توزیع برق بدست آمد.

در دیدار اول و از دور دوم، جدال دو تیم توزیع برق و مسعود که هر دو در دیدار دور اول صاحب پیروزی شده بودند از حساسیت بالایی برخوردار بود و این تیم مسعود بود که توانست در نیمه اول با تک گل خود که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود به رختکن برود.

اما در نیمه دوم و با ده نفره شدن تیم مسعود، این تیم حریف بود که توانست از برتری عددی خود استفاده و در نهایت به پیروزی دو بر یک برسد تا جمع امتیازات خود را به عدد شش برساند و شانس اول قهرمانی لقب بگیرد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز دو تیم اروند و مهاجرین که بازنده دور اول بودند رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که اروند در نیمه اول توانست با یک گل به برتری برسد، اما در نیمه دوم این تیم مهاجرین بود که کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

در دور سوم و پایانی این مسابقات دو تیم اروند و مسعود مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد و توزیع برق و مهاجرین نیز به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان این دوره مشخص شود.

مسابقات فوتبال پیشکسوتان به همت معاونت ورزش بسیج سپاه ناحیه بندرعباس، همکاری هیات فوتبال بندرعباس و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

گفتنی است، این مسابقات از تاریخ پنجم تیرماه سال‌جاری آغاز شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها