جشنواره فیلم ونیز 2019 پس از 11 روز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

شیر طلایی جشنواره ونیز به جوکر رسید



 به گزارش صبح ساحل به نقل از هنر آنلاین مراسم اختتامیه هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز شنبه‌شب برگزار شد و داوران بخش مسابقه بین‌الملل به ریاست لوکرسیا مارتل کارگردان آرژانتینی، جایزه شیر طلایی بهترین فیلم جشنواره را به فیلم آمریکایی "جوکر" به کارگردانی تاد فیلیپس اعطاء کردند.

تریلر روان‌شناختی "جوکر" با بازی واکین فینیکس در نقش جوکر یکی از شخصیت‌های قصه‌های مصور انتشارات دی‌سی، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های جشنواره ونیز امسال بود. اهالی رسانه و منتقدان از فیلم استقبال کردند و اولین نمایش رسمی فیلم در لیدو نیز با هشت دقیقه تشویق تماشاگران همراه بود.

فیلم درجه R "جوکر" یکی از چهار فیلم آمریکایی بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره ونیز 2019 و یکی از 21 فیلم این بخش بود که شانس دریافت جایزه شیر طلایی را داشت. فیلم برداشتی متفاوت از دلقکِ شاهزاده دنیای جرم است. داستان در 1981 اتفاق می‌افتد و درباره آرتور فِلِک یک استندآپ کمدین ناموفق است که بعد از تحقیر بین جمع، سر به جنون می‌گذارد، به شخصیت نیست‌انگار و ترسناک جوکر تبدیل می‌شود و در گاتام سیتی یک زندگی مملو از جرم و جنایت و هرج و مرج را در پیش می‌گیرد. رابرت دنیرو، فرانسس کانروی و برت کالن از دیگر بازیگران این پروژه 55 میلیون دلاری هستند که از چهارم اکتبر در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها