همسو با کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) انجام شد

آزادی ۹ زندانی جرایم غیرعمد در هرمزگان



مرادی‌نژاد با اشاره به همکاری ستاد دیه استان هرمزگان با نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، گفت: با تاسی به امام سجاد(ع) ۹ تن از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد و با پرداخت بدهکاری آنان زمینه بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کردیم.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از شبستان، «احمد مرادی نژاد» با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین الملیل امام سجاد(ع) در استان هرمزگان، اظهار کرد: این کنگره با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی از داخل و خارج کش.ر برگزار می شود.

 

 

رئیس ستاد دیه استان هرمزگان ادامه داد: در راستای گرامیداشت مقام امام سجاد(ع) و با تاسی از سیره حضرت(ع) امسال ۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار آزاد می شوند.

 

 

وی اضافه کرد: حضرت سجاد(ع) غلام و کنیز بسیار می خرید اما نَه به منظور کار کردن این افراد بلکه برای تربیت اخلاقی-دینی آنها و پس از آن زمینه آزادی‌شان را فراهم می کرد، بنابراین با تاسی به این سیره،  نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان، سعی و تلاش داشت که در نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) بتواند سهیم باشد و به سیره آن امام همام که خود آزادکننده زندانیان و بردگان بود، عمل کند.

 


مرادی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما با کمک خیران و مساعدت مردم استان، از شکات دعوت و درخواست تخفیف و مصالحه کردیم و در نتیجه بدهی این افراد که به طور کلی بالغ بر دو میلیارد تومان بود، پرداخت و زمینه آزادی این زندانیان و برگشت به آغوش خانواده هایشان فراهم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها