استاندار در گردهمایی شهرداران استان:

راه‌اندازی و تقویت مراکز بوم گردی در هرمزگان



استاندار هرمزگان گفت: یکی از محورهای مهم فعالیت شهرداری‌های استان هرمزگان در نیمه دوم سال به ویژه در شهرهای ساحلی بر مبنای ارائه خدمات به گردشگران باشد.


فریدون همتی در گردهمایی شهرداران استان هرمزگان با بیان اینکه شهرداران بازوان اصلی وزارت کشور برای مدیریت شهرها می‌باشند، عنوان کرد: شهرداران در راستای افزایش رضایتمندی مردم با ارائه خدمات مطلوب در شهرها گام بردارند.


وی ادامه داد: توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک، شفافیت و افزایش سلامت در کارها و سرعت در انجام امور مردم را در پی دارد و این امر باید در شهرداری ها که محل مراجعه بسیاری از مردم هستند، جدی گرفته شود.


وی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب در شهرها موجب نشاط و شادابی و احساس خوب در مردم می شود.


استاندار هرمزگان افزود: شهرداری ها در زمینه های مختلف مسئولیت دارند و باید امکانات فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی را در شهرها ایجاد کنند.


همتی با بیان اینکه نیمه دوم سال با توجه به آب و هوای مناسب زمان رونق گردشگری در هرمزگان است، تصریح کرد: گردشگری از ظرفیت های مهم هرمزگان برای تولید ثروت، اشتغالزایی، درآمدزایی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه محسوب می شود.وی گفت: مناطق مختلف هرمزگان همچون سواحل، دریا، جزایر و سرزمین اصلی از ظرفیت های گردشگری برخوردار هستند.


همتی بیان داشت: یکی از محورهای مهم فعالیت شهرداری‌ها در نیمه دوم سال به ویژه در شهرهای ساحلی بر مبنای ارائه خدمات به گردشگران باشد و در این راستا ایجاد فضای سبز مناسب و پاکیزگی سواحل و معابر مد نظر باشد.


وی اظهار داشت: راه‌اندازی و تقویت مراکز بوم گردی دیگر استعدادهای مهم در هرمزگان محسوب می‌شود که نقش شهرداران نیز در این عرصه بسیار مهم می باشد.


استاندار هرمزگان بیان داشت: برای جذب ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان هدف گذاری شده است که تحقق این هدف اشتغالزایی و ایجاد درآمدهای وسیعی برای هرمزگان را به همراه خواهد داشت.


همتی جذب سرمایه گذار در شهرها را موجب رونق شهرها دانست و تصریح کرد: شهرداری‌ها تلاش جدی برای توسعه فعالیت سرمایه‌گذاران در شهرهای خود داشته باشند.


وی  نوسازی بافت فرسوده در شهرها را از دیگر برنامه های مهم برای شهرداری ها دانست که موجب حل مشکلات مردم در این مناطق می شود و خواستار تلاش شهرداران برای سرعت دادن به این کار مهم شد.


وی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای شهرداران تاکید کرد و گفت: شهرداران در سطح وسیع از طرح های مبتکرانه، نوآورانه و خلاقانه در شهرها استفاده کنند.


فریدون همتی استاندار هرمزگان یادآور شد: سازمان همیاری شهرداری های استان نیز ظرفیت مناسبی برای کمک به اجرای طرح های مختلف در شهرها محسوب می شود و شهرداری ها از ظرفیت آن برای اجرای طرح های مختلف بهره ببرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها