دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد ریالی در هرمزگان



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر فروش مال غیر و جعل و کلاهبرداری به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار داشت: مالباخته در تحقیقات اولیه عنوان داشت در بهمن سال ۱۳۹۶ طبق مبایعه نامه یک واحد آپارتمان مسکونی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را از" ارسطو - ج" خریداری و مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان از قیمت معامله را به فروشنده پرداخت و مقرر شد در یکم مهرماه سال ۹۷ نامبرده نسبت به انتقال سند ملک اقدام کند.

وی افزود: مالباخته در ادامه عنوان کرد، پس از آن فروشنده متواری شد و جوابگو نبود که با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ملک یاد شده توسط اجرائیات اداره ثبت اسناد و املاک به مزایده گذاشته شده و بانک مدعی آن بوده و متهم با علم به این موضوع اقدام به فروش ملک کرده است.

کرمی ادامه داد: حین رسیدگی به پرونده تعدادی از شهروندان علیه متهم به اتهام کلاهبرداری و فروش مال غیر و تحصیل مال از طریق نامشروع اقدام به شکایت کردند که با وصول پرونده‌های مربوطه به این پلیس با توجه به متواری بودن متهم و حساسیت موضوع، مجوز قضایی لازم جهت جلب و دستگیری متهم گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام با تلاش ماموران آگاهی هرمزگان، متهم و محل پنهان شدن وی در تهران شناسایی و اکیپی از ماموران با نیابت قضایی به محل اعزام شدند و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر کرده و با انجام تشریفات قانونی لازم و با صدور قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مواجهه حضوری به بندرعباس انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت : تاکنون ۲۳ نفر که در مجموع مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال توسط متهم از آنان کلاهبرداری شده شناسایی شده اند و پرونده در دستگاه قضایی و انتظامی استان در حال پیگیری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها