ديدار اعضاء هيات مديره كشتی با مديركل ورزش و جوانان



به گزارش صبح ساحل،در این دیدار رئيس هيات كشتی گفت: از زمانی كه امیاری در رأس مديريت ورزش استان قرار گرفتند ورزش استان جان تازه ای گرفته است.

نوبانی افزود: مدير كل ورزش و جوانان به خوبی در جريان مشكلات هيات كشتی قرار دارند و با علم مديريتی خود بسياری از مشكلات ورزش كشتی را حل كرده اند و از ايشان در خواست داريم، همين طور كه تا الان پای كار بوده اند از اين به بعد هم از ورزش كشتی حمايت كنند تا بتوانيم ورزش اول كشور را به جايگاه اصلی خود در استان هرمزگان برسانيم.
مدير كل ورزش و جوانان نيز گفت: درب اتاق بنده بر روی تمامی ورزشكاران و روئسای هيات ها باز می باشد و به خوبی از اين عزيزان استقبال می كنم.
محمود رضا امياری گفت: از عملكرد هيات كشتی در ماه های گذشته راضی هستم و تلاش می كنم تا بتوانيم هر چه زودتر ليگ استان راه اندازی شود و همچنين شركت كردن در ليگ برتر كشور در سال های آينده دور از انتظار نيست و اميدوارم كه اين ورزش پرطرفدار با تلاش های نوبانی به يكی از ورزش های اصلی استان تبديل خواهد شد.
در پايان مهدی نوبانی با اهداء لوح تقدير از زحمات امياری مدیرکل ورزش و جوانان و مجموعه اداره كل ورزش و جوانان استان هرمزگان تقدير و تشكر كرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها