پشت صحنه تمام وقایع منطقه منفعت‌طلبی آمریکا نهفته است



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه پشت صحنه تمام وقایع منطقه منفعت طلبی آمریکا نهفته است گفت: آمریکایی که مدعی نابود کردن داعش است خود طالبان و داعش را به وجود آورده است.

 به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس ، غلامحسین مظفری صبح امروز در آیین گرامی داشت ۱۳ آبان در سالن مینوی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان به عنوان نمادی از ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال است که کشورهای متخاصم تمام توان خود را به کار گرفته اند که انقلاب را به زانو درآورند.

وی افزود: اما آن‌ها با تمام تلاش‌ها و توطئه‌های خود از جنگ تا تحریم نه تنها موفق نشده اند بلکه کشور ما هر روز مقتدرتر از گذشته در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب قدم برداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: آمریکایی‌ها با تمام ادعایی که به عنوان یک کشور قدرتمند و پیشرفته دارند و مدعی حقوق بشر هستند امروز نقطه مقابل کشورهای مظلوم شده و برای ملت‌های منطقه مشکلات فراوانی مانند ایجاد طالبان و داعش به وجود آورده اند.

وی با بیان اینکه امروز با تمامی فراز و فرودهای که ملت بزرگ ایران طی کرده اند دشمن جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد و سعی می کند با تحریم ها و فشارهای بین المللی به مردم زبونی خود را جبران کند و این وظیفه ماست که در این شرایط در ملت امید ایجاد کنیم.

مظفری با اشاره به اینکه در جزیره کیش بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است افزود: امروز سرمایه‌گذاران در جنگ اقتصادی که توسط دشمن به ما تحمیل شده سربازان جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری جزیره کیش در ۲۷ آبان ماه جاری افزود: این مرکز بی تردید در رشد و توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان در کیش و کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه داریم از فرصت های موجود استفاده کنیم اضافه کرد: باید ناامیدی را کنار بگذاریم و هر کاری را که پذیرفته ایم با تمام قدرت پیش برده و بهانه ای برای انجام ندادن کار و تلاش نداشته باشیم.

مظفری با اشاره به اینکه بخش مهمی از تاریخ جنگ را دانش آموزانی مانند شما و به سن و سال شما رقم زنند و اگر معتقدیم میراث دار خون شهدا هستیم باید نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کنیم، خاطر نشان کرد: امروز باید با قدرت و توان علمی بالا عظمت آن روزها را به یاد داشته و امروز را قدر بدانیم و باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها