درهمایش هویت کودکان ایران اسلامی،

مدرس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر شد



ضیاالدین سالاری مدرس دانشگاه فرهنگیان رتبه برتر دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در محور پژوهش را کسب کرد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، این کارشناس آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در این دوره از همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی با مقاله پژوهشی ترکیبی «ارزیابی تاثیر فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی بر شکل‌گیری هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان از دیدگاه متخصصین تعلیم و تربیت و والدین» شرکت و توانستم رتبه برتر بخش پژوهش را به دست آورم.

ضیاالدین سالاری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این همایش در راستای پرورش مبانی هویت اسلامی ایرانی در کودکان به ویژه کودکان دوره پیش از دبستان و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و فرهنگ سلامت در موضوعات ماهیت، ضرورت و مولفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستان، عوامل موثر در شکل گیری هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستان، آسیب شناسی فرآیند شکل گیری هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستان برگزار شد.

هدف اصلی پیش‌دبستانی شکل‌گیری هویت دانش آموزان است

وی با بیان اینکه نحوه برخورد با کودکان در این دوران در اعتماد به نفس آن‌ها نیز تاثیر زیادی دارد، گفت: کودکان دارای اهمیت بالایی هستند و باید برای آن‌ها وقت بیشتری بگذاریم.
این مدرس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان ادامه داد: یکی از اهداف کلی آموزش در مهد کودک‌ و پیش دبستانی‌ها، افزایش اعتماد به نفس و رشد اجتماعی و عاطفی کودکان است.
سالاری ابرازداشت: هدف اصلی پیش‌دبستانی شکل‌گیری هویت ایرانی و اسلامی دانش آموزان است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

ضیاالدین سالاری، دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی درسی دانشگاه هرمزگان، مدرس دانشگاه‌های فرهنگیان و علمی کاربردی بندرعباس و کارشناس آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش هرمزگان است.

 وی تاکنون ۳مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر و ۲۵ مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی را در کارنامه فعالیت‌های پژوهشی خود دارد.

دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی یکهزار و ۴۲۵ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، ۷۰ اثر در محورهای مختلف به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش؛رضوان حکیم زاده،معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛رخساره فضلی، مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش؛موسی دادی زاده،مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از فرهنگیان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)قزوین برگزار شد.

همایش هویت کودک ایرانی اسلامی برای اولین بار، شهریورماه سال ۹۷ در استان یزد برگزار و دومین دوره آن در سال جاری با حضور ۳۲ استان کشور به میزبانی قزوین برگزار شد که ضیاالدین سالاری با مقاله پژوهشی ترکیبی «ارزیابی تاثیر فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی بر شکل‌گیری هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان از دیدگاه متخصصین تعلیم و تربیت و والدین» توانست رتبه برتر بخش پژوهش را به دست آورد.

 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها