درگيري مسلحانه پليس با قاچاقچيان



صبح ساحل، حوادث _ فرمانده انتظامي هرمزگان از درگيري مسلحانه پليس با سوداگران مرگ و کشف 847 کيلو و 950 گرم انواع مواد مخدر، در اين استان خبر داد.

 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار رضا محمدي يگانه اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان ميناب با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي از ورود دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر به شهرستان مطلع، و با انجام گشت زني هاي محسوس و نامحسوس مسيرهاي تردد را کنترل کردند. وي با بيان اينکه ماموران در يکي از محورهاي مواصلاتي شهرستان خودرو ها را شناسايي و دستور توقف را صادر کردند گفت: رانندگان خودرو هاي مذکور بدون توجه به فرمان پليس اقدام به فرار نمودند. ماموران پس از تعقيب و گريز و درگيري مسلحانه با قاچاقچيان، خودرو ها را متوقف و در بازرسي از آنخودرو ها  400 کيلوگرم ترياک، 393 کيلو و 200 گرم حشيش و دو قبضه اسلحه غير مجاز را کشف کردند.

 

 اين مقام انتظامي استان تصريح کرد: در عملياتي ديگر ماموران انتظامي شهرستان رودان حين کنترل خودرو هاي عبوري به دو دستگاه خودرو سواري مشکوک و پس از متوقف نمودن در بازرسي از خودرو ها 8 کيلو و 950 گرم هروئين و 20 کيلو 700 گرم ترياک کشف و در اين راستا 7 نفر را دستگير کردند. محمدي يگانه افزود: همچنين در همين مدت ماموران انتظامي شهرستان هاي بندر لنگه و جاسک هم به ترتيب مقدار 10 کيلو و 500 گرم و 14 کيلو 400 گرم ماده مخدر از نوع ترياک کشف و 3 نفر را دستگير کردند. اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با سوداگران مرگ اقدام شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها