وعده‌ی استاندار و وزیر محقق نشد

پروژه بیمارستان شریعتی به‌ علت کمبود بودجه خاک می خورد



رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی هرمزگان گفت: «مهم‌ترین پروژه عمرانی ما بیمارستان شریعتی [بندرعباس] است و تمام توان خود را گذاشته‌ایم که آن را به‌جایی برسانیم. اما متأسفانه این بیمارستان در کمبود بودجه دارد خاک می‌خورد و حداقل به ۳۰ میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز دارد

به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین فرشیدی به تشریح وضعیت نابسامان ساخت مهم‌ترین پروژه درمانی استان پرداخت و گفت: ساخت بیمارستان شریعتی در اولویت کاری ما است. به شخصه حاضر هستم تمام پروژه های در دست ساخت تعطیل شود تا اعتبار آن‌ها به ساخت بیمارستان شریعتی تخصیص یابد.

وی گفت: برای ساخت بیمارستان شریعتی بودجه‌ای تعریف نشده و تا این زمان که این پروژه به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده 25 میلیارد تومان بدهکاریم که هنوز هم جبران نشده است.

دکتر فرشیدی ادامه داد: وزیر قول مساعدت 15 میلیارد تومانی برای ساخت این مجموعه درمانی را داده بود که هنوز این وعده تحقق پیدا نکرده و پیگیر آن هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از صنایع بزرگ استان درخواست کرد به کمک اتمام بیمارستان شریعتی بشتابند و گفت: از تمامی کسانی که جان مادران و فرزندان آن‌ها برایشان مهم است تقاضا دارم برای پیشرفت و تکمیل این پروژه قدمی بردارند.

وی ساخت بیمارستان شریعتی را آبروی استان دانست و گفت: هزینه ساخت این پروژه 65 میلیارد تومان است که برای ساخت آن بودجه ای در اختیار نداریم، کاش شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به‌جای ساخت بیمارستان جدید، بیمارستان شریعتی را به اتمام رسانده بود.

این در حالی است که شهریورماه امسال استاندار هرمزگان طی بازدید از این پروژه وعده داده بود: «آذرماه 98 تکمیل می‌شود

فریدون همتی افزود: «به معاون عمرانی استانداری برای پیگیری‌های لازم تا تکمیل این پروژه‌ی مهم و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هم برای پیگیری تخصیص و جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری برای این پروژه دستور لازم صادر شده است

وی همچنین گفت: «پروژه ساخت این بیمارستان دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و اکنون در مرحله نازک‌کاری قرار دارد

گفتنی است استاندار هرمزگان آبان‌ و دی 96 نیز گفته بود بیمارستان شریعتی که ساخت آن که از مصوبات سفر هیات دولت به هرمزگان است تا آذر 97 افتتاح می‌شود.

منتشر شده: 1
M
۱۴ خرداد ۱۳۹۹
پس کی میخوان افتتاحش کنن؟ نیروهایی که استخدام کردن چی میشن؟ وقتی تموم نشده چرا استخدام کردن
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها