راه سردار سلیمانی را با افتخار ادامه می‌دهیم



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: راه شهید سلیمانی را با افتخار ادامه می‌دهیم و شک نکنید که خون این مجاهد دلاور در تاریخ اتفاقات مهمی را رقم خواهد زد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌  اظهار کرد: آمریکای جنایت‌کار، فاجعه بزرگی را رقم زد و به شهادت رساندن سردار دلاور ملت ایران برای او سخت تمام خواهد شد.

وی افزود: سردار سلیمانی عزیز دل همه ملت ایران بود و خون پاک او سرآغاز اتفاقات عظیمی خواهد بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان  با اشاره به عمق خباثت صهیونیست‌ها و سران کاخ سفید در دشمنی مستمر با ملت ایران، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی زمینه‌ساز پیروزی‌های مستمر جبهه مقاومت بر علیه جریان‌های تکفیری بود که آمریکا ساخته و پرورانده بود و همین مسأله باعث شد تا انتقام شکست‌های مفتضحانه‌شان را از این سردار غیور بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌ با تأکید بر تداوم شکست‌های نکبت‌بار صهیونیست‌ها و حامیان آنان و در راس آن آمریکای جهانخوار، اضافه کرد: ماهیت آمریکا همین دریده خویی و رفتارهای وحشیانه است و ما در طول ۴۰ سال اخیر بارها شاهد این وحشی‌گری‌ها بوده‌ایم اما خون این شهید بزرگوار، نهضت عظیم مبارزه با استکبار را در منطقه با شدت بیشتری به جریان انداخت و بزودی اتفاقات بزرگی در راه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها