معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

استقرار ۸۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی دانشگاهی هرمزگان



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با اقدامات صورت گرفته در خصوص به‌کارگیری متخصصان در رشته‌های مختلف، در همین راستا ۸۰ نیروی متخصص در سطح استان جذب و مستقر شدند.

به گزارش صبح ساحل، دکتر عبدالله غریب زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره تعداد ۸۰ نفر نیروی متخصص در رشته‌های زنان و زایمان، داخلی، بیهوشی، قلب و عروق، جراحی عمومی، رادیولوژی، اطفال، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، ارتوپدی، چشم، عفونی، پوست، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی، روان‌پزشکی، و طب کار در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: به‌منظور توزیع عادلانه این نیروها در سطح استان، ضریب جمعیتی، سطح ارجاع، امکانات و تجهیزات، تعداد متخصصان فعال و ظرفیت مراکز در نظر گرفته شده که بر همین اساس قریب به‌اتفاق شهرستان‌های استان دارای تخصص‌های اصلی، و در سایر شهرستان‌ها با توجه به شاخص‌های ذکر شده متخصصان رشته‌های پاراکلینیکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، پوست، و... توزیع شده‌اند.

دکتر غریب زاده عنوان کرد: با توجه به نقشه راه درمان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وجود تمام رشته‌ها در همه شهرستان‌های استان ضرورت نداشته و بر اساس نیاز و سطح ارجاع این توزیع انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امیدواریم با حضور نیروهای متخصص جدید کمبودهای احتمالی موجود مرتفع شده و شاهد کیفیت ارائه خدمات در مراکز درمانی تابعه دانشگاه باشیم.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها