فردا آخرین دیدار خانگی طلایی‌پوشان هرمزگان؛

حمایت هواداران برای بقای آلومینیوم درلیگ برتر



صبح ساحل، ورزشی _ دوهفته پایانی مسابقات لیگ برتر حکم مرگ وزندگی برای نماینده هرمزگان دراین رقابت‌ها دارد. آلومینیوم‌المهدی که دراولین حضورش باقوانین عجیب‌وغریب 16 تیمی شدن لیگ برتر مواجه شده است در آخرین دیدارخانگی‌اش فردا یکشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه میزبان تیم مدعی تراکتورسازی تبریز است. طلایی‌پوشان هرمزگان دراین دیدار تنها باید به فکر سه امتیاز باشند وحتی نتیجه مساوی چندان کمکی برای ماندن آن‌ها در لیگ برتر نمی‌کند. شاگردان پرویز مظلومی که همیشه نشان‌داده‌اند درمقابل تیم‌های بزرگ بهتر نتیجه می‌گیرند دربازی با قرمزپوشان تراکتورهم امید هواداران خود را ناامید نخواهند کرد.همان‌گونه که هواداران هرمزگانی از تیم آلومینیوم وکادرمربیگری آن انتظار دارند که با دل وجان دراین‌ دوبازی باقی‌مانده به میدان بروند تا سهمیه لیگ برتر هرمزگانی از بین نرود بازیکنان وکادرفنی هم از هواداران انتظار دارند تا فردا با حضور 20 هزار نفری خود عرصه را برتیم تراکتورسازی تنگ کنند.

 

برای پیروزی دراین مسابقه نقش تماشاگران هرمزگانی واقعاً پررنگ است. هوادارانی که چندین سال درانتظار بودند تا یک نماینده درلیگ برتر داشته باشند دربازی مقابل تراکتورسازی سنگ‌تمام بگذارند تا آلومینیوم دراین مسابقه با سه امتیاز کامل به استقبال فولاد سپاهان برود. مدیر عامل ،سرپرست و کاپیتان تیم آلومینیوم در گفت وگو با صبح ساحل درباره این بازی این گونه اظهار نظر می کنند.

 

 حسین جباری زاده :

 

مطمنم هوداران مارا تنها نمی گذارند

 

مدیرعامل جوان اما پرکاروبا انرژی تیم فوتبال باشگاه آلومینیوم المهدی درباره این دیدار می گوید: هواداران هرمزگانی هیچ گاه ماراتنها نگذاشته اند و همان طور که دعای خیر آن ها مارا لیگ برتری کرد این بار هم ما راتنها نمی گذارند و مطمن هستم که در آخرین بازی خانگی هم مارا حمایت خواهند کرد. وی اظهار داشت : برای 18 تیمی ماندن لیگ همچنان تلاش خواهیم کرد اما اگر این اتفاق هم نیفتاد با دوپیروزی مقابل تراکتورسازی و سپاهان در لیگ برتر خواهیم ماند. وی علاوه براین که از هوداران پرشور هرمزگانی می خواهد که فردا یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به ورزشگاه بیایند از مسولان دلسوز ورزش هم درخواست داردبرای ایجادانگیزه به ورزشگاه خلیج فارس بیایند. جباری زاده درادمه گفت: بردن تراکتور سازی شاید روی کاغذ سخت باشد اما با حمایت هواداران وغیرت بازیکنان این اتفاق خواهد افتاد. مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: امیدوارم در بازی باتراکتور شاهد حضور 20 هزار هوادار زردپوش در ورزشگاه خلیج فارس باشیم.حسین جباری زاده افزود: خوشبختانه شرایط تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در حال حاضرپس از دو برد متوالی برابر ملوان و گهر در وضعیت مناسبی قرار دارد وبازیکنان و کادرفنی همگی برای برد برابر تراکتور هم قسم شده اند.وی اظهار کرد: تیم آلومینیوم نشان داده که توانایی فنی بالایی دارد اما برخی بدشانسی ها مانع از دستیابی زردپوشان به حقشان شده است وامیدوارم در دو هفته پایانی با نهایت بهره از امتیازات موجود سند بقاآلومینیوم را در لیگ برتر تضمین کنیم.

 

 مهدی فلامرزی :

 

از هیچ حریفی ترس نداریم حتی تراکتور و سپاهان

 

مهدی فلامرزی (سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان) که از آغاز دور جدید تمرینات این تیم جهت مصاف با تیم تراکتورسازی تبریز خبرداده بود در گفت و گویی از شجاعت تیمش و نداشتن ترس در بین کادرفنی و بازیکنان جهت رویارویی با هر تیمی حتی تراکتورسازی و سپاهان سخن گفت: خوشبختانه بازیکنان در شرایط آرمانی به سر می برند. پس از دیدار با تیم گهر دورود کادرفنی به مدت پنج روز تمرینات را تعطیل و به بازیکنان مرخصی داد که پس از اتمام آن دور جدید تمرینات برای آمادگی لازم مصاف با تراکتورسازی تبریز شروع شده است.فلامرزی عملکرد تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان تا هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر تحسین همگان را به همراه داشته است. از لحاظ نتیجه گیری بدشانسی و برخی اشتباهات داوری نیز مانع از کسب امتیازات بیشتری شد که امیدوارم در دو بازی باقی مانده بتوانیم جواز بقا در مسابقات لیگ برتر را کسب کنیم.

 

وی در مورد دو بازی باقی مانده لیگ دوازدهم به صبح ساحل گفت: تیم های تراکتور و سپاهان یکی از قدرتمندترین تیم های ایران و حتی آسیاهستند و در نیم فصل نخست مقابل این دو تیم توانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم اما تیم آلومینیوم همان طور که نیم فصل نخست نشان داد از هیچ حریفی ترس ندارد و برای پیروزی به میدان می رود، باید با قاطعیت بگویم در مقابل تراکتور و سپاهان در دو بازی باقیمانده هم هیچ ترسی نداریم. سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اظهار داشت : در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز اطمینان دارم با حضور تمامی هوادارنمان بتوانیم نمایش خاطره انگیزی از خود به جای گذاشته و سکوی پرتابمان به رده های بالاتر شود و خوشبینم باحمایت های گلکار(مدیرکارخانه آلومینیوم المهدی)، جباری زاده(مدیرعامل باشگاه) و تدابیر کادرفنی به ویژه پرویز مظلومی بتوانیم موفق ظاهر شویم.

 

  محمودتیغ نورد

 

تمامی تلاشم را برای رسیدن به دیدار تراکتور به کار می بندم

 

كاپيتان تیم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: خوشبختانه با تغییر کادرفنی تیم از لحاظ فنی تقویت شده و بازیکنان در حال حاضر در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار دارند و به طور حتم در دو بازی باقیمانده چهره جنگنده ای از آلومینیوم هرمزگان خواهید دید.محمود تیغ نورد  افزود:خوشبختانه با توجه به دو بردی که مقابل ملوان و گهر کسب کرده ایم بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند و با ادامه این روند در دو دیدار باقیمانده بطور حتم آلومینیوم تنها به کسب سه امتیاز فکر می کند. اميدوارم در مقابل تراکتورسازی تبریزبازي خوبي انجام دهيم و مي‌دانم كه فوتبال خوبي از آب در خواهد آمد.

 

تراکتورتيم پر مهره و قابل احترامي است، ولي اميدوارم كه اين بازي را به نفع خودمان تمام كنيم.وی ادامه داد:بازیکنان آلومینیوم انگیزه‌های بالایی در مقابل این تیم پرطرفدار دارند.بازی با تراکتور بازی خوبی خواهد بود و تمام تلاشمان را برای گرفتن هر سه امتیاز این بازی خانگی می‌کنیم و مطمئنم هیچ بازیکنی برای گرفتن امتیاز در این دیدار کم فروشی نخواهد کرد. تیغ نورد در خصوص آسیب دیدگی اش از ناحیه زانو، اظهار کرد: در طول تمرینات هفته گذشته با آسیب دیدگی جزیی رو به رو شدم که پس از معاینات پزشکان باید تمامی تلاشم را برای بهبود آن به کار ببندم اما مطمئن باشید بودن یا نبودن تیغ نورد مطرح نیست و تمامی بازیکنان برای پیروزی تیم آلومینیوم در دو دیدار باقیمانده تلاش خواهند کرد.وی در پایان گفت:امید است با حضور یکدست تماشاچیان در استادیوم و تشویق آلومینیوم هرمزگان، بتوانیم از ظرفیت میزبانی نیز نهایت بهره را بگیریم و با شکست تراکتورسازی دو گام باقیمانده را با قدرت آغاز کرده و برای بقا در لیگ برتر بجنگیم و از تمامی هواداران که در طول فصل جاری حمایت خود را از تیم آلومینیوم دریغ نکردند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها