واليبال ساحلی نيروهای مسلح استان هرمزگان:

پايگاه شكاری شهيد عبدالكريمی قهرمان شد



به گزارش صبح ساحل، در اين مسابقات تيم های پايگاه شكاری شهيد عبدالكريمی، دريابانی هرمزگان ، ناجا، سپاه امام سجاد (ع) ، نيروی هوافضای سپاه و يگان ويژه هرمزگان حضور داشتند كه در پايان و پس از برگزاری ١٠ بازی ، تيم پايگاه شكارس شهيد عبدالكريمي با تركيب : مسعود اسدی و محسن اسدی عنوان قهرمانی را کسب کردند.
تيم های ناجا و يگان ويژه به ترتيب عناوين دوم و سوم را به دست آوردند. در پایان این مسابقات رامين حسين وند رئيس تربيت بدنی پايگاه شكاری شهيد عبدالكريمی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با توجه به برگزاری اين مسابقات ، زمين های تازه تا سيس پايگاه شكاری بندرعباس كه با تعامل سازنده با هيات واليبال استان هرمزگان و شهرداری منطقه یک بندرعباس احداث شده بود با حضور امير فرماندهی پايگاه شكاری شهيد عبدالكريمی و هيئت همراه ايشان افتتاح شد.
حسين وند همچنين از رئيس هیات واليبال استان هرمزگان و مجموعه اين هیات در راستای احداث زمين ها و همچنين برگزاری مسابقات نيروهای مسلح استان تشكر و قدردانی کردو افزود : با توجه به موقعيت ابعاد و شرايط استاندارد زمين های مجموعه واليبال ساحلی تربيت بدنی پايگاه شهيد عبدالكريمی ، اين مجموعه ظرفيت و آمادگی برگزاری مسابقات واليبال ساحلی را در رده های استانی و كشوری در سطوح مختلف را دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها