معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خبر داد:

بیش از هفت هزار و 419 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی هرمزگان



بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در 12 روز از طرح نظارتی ویژه نوروز 99 بیش از هفت هزار و 419 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بعمل آوردند.

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: این بازرسی‌ها در طرح نظارتی ویژه نوروز 99 به منظور پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح‌ نظارتی ویژه نوروز99 صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در10 روز گذشته از طرح نظارتی ویژه نوروز 7 هزار و 419 مورد بازرسی‌‌ از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام شده است که تعداد 477 پرونده تخلف به ارزش بیش ازچهار میلیارد و 640میلیون ریال تشکیل و پرونده‌‌های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت واصله مردمی در بخش مشارکت‌های مردمی ستاد خبری نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعداد 350 مورد گزارش از سوی مردم بصورت تلفنی و از طریق سامانه 124 سطح استان دریافت کرده است.

وی افزود: بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و عدم ارائه فاکتور بوده که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است

پیروی منش در پایان تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها