فعالان اقتصادی هرمزگان 3میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند



اتاق بازرگانی بندرعباس از تدوین برنامه کاری جدید خدمات دهی این اتاق و کمک سه میلیارد ریالی فعالان اقتصادی استان برای خرید تجهیزات کمکی ضد ویروس کرونا و اهدا به ستاد مرکزی مبارزه با کرونا استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،اتاق بازرگانی بندرعباس اعلام کرد: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به ارائه خدمات بر بستر وب و دورکاری از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز نموده است. بنابر تصمیات جدید، واحد صدور خدمات کارت و تمامی واحدهای فعال در اتاق بازرگانی بندرعباس به صورت دور کاری و کاهش ساعات حضور کارکنان اتاق به دو ساعت در روز (از ساعت ۹ الی۱۱)  به کمک مقابله با ویروس کرونا می رود.

با توجه به حجم کار واحد صدور گواهی مبداء این واحد نیز از ساعت ۱۰ الی ۱۴ هر روز دایر خواهد بود.همچنین در در اتاق بازرگانی بندرعباس اطلاع رسانی به کلیه اعضا و تشکل های زیرمجموعه به منظور کمک و خرید اقلام مورد نیاز بیمارستان‌های استان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بخش نخست این کمک‌ها تاکنون، شامل لباس مخصوص اتاق عمل به تعداد ۴۹۷ دست، عینک محافظ به تعداد ۳۶۰ دستگاه، دستگاه تست اکسیژن خون به تعداد ۱۱ مورد، تب‌سنج گویا به تعداد ۴۳ دستگاه، پنج هزار متر پارچه جهت تولید ماسک و مایع و ژل‌های ضدعفونی کننده خارجی است.

ارزش ریالی کمک‌های صورت گرفته از طرف فعالان اقتصادی استان تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد ریال بوده است.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها