حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری سیاهویی ، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس :

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تابلوهای بهداشتی جهت آموزش به شهروندان نصب کند



رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با کمک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سطح شهر تابلوهایی بهداشتی جهت آموزش به شهروندان نصب کنند.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری سیاهویی در یکصد و هفتادمین جلسه شورای شهر با تقدیر از کادر درمانی و پزشکی استان هرمزگان که بصورت شبانه روزی در این راه زحمت می کشند بیان کرد : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تابلو‌هایی حاوی نکات بهداشتی و همچنین جنبه آموزشی در تمام محلات سطح شهر ، همچنین محلات کم برخوردار نصب نمایند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی  شهر بندرعباس گفت : فضای مجازی بعنوان تنها ظرفیت آموزشی برای دانش آموزان در این روزها می باشد ، لذا سازمان فرهنگی ورزشی باید با مشورت دانشگاه علوم پزشکی و با کمک امور تربیتی آموزش و پرورش نکات آموزشی و بهداشتی همچون آموزش تفکیک پسماند بهداشتی از غیربهداشتی در منازل را در قالب کلیپ و فیلم و تصاویر آماده و در فضای مجازی در اختیار خانواده ها و دانش آموزان قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عامری در پایان تصریح کرد : امید است که شهروندان با رعایت نکات بهداشتی و خارج نشدن از منازل خود و پرهیز از تردد های غیر ضروری و با یک عزم و اراده ی جدی و با هماهنگی بین دستگاههای مربوطه این ویروس را شکست دهیم.

منبع:برنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها