از یک خرازی در میناب بیش از 21 هزار مواد محترقه غیرمجاز کشف شد



فرمانده انتظامي استان از کشف21 هزار و232 عدد مواد محترقه در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش صبح ساحل سردار " غلامرضا جعفری " ، گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر فروش مواد محترقه توسط بعضی از صنوف،با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخرسال با هدف ایجاد محیطی امن برای شهروندان و پیشگیری از هرگونه خطرات احتمالی موضوع برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه بصورت ویژه در دستور کارمأموران نظارت براماکن پلیس امنیت عمومی شهرستان میناب قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا 40 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از یک واحد خرازی تعداد 21 هزار و 232 عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردار جعفری با اشاره به اينكه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل ومتهمین به دادسرا معرفی شدندخاطر نشان كرد: در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه و منفجره ، طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار پلیس استان قرارگرفته است.

فرمانده انتظامي هرمزگان در پايان با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در جامعه از شهروندان خواست :در خانه بمانند و از تجمع در معابر و کوچه ها و استفاده از مواد آتش زا و محترقه جدا خودداری نمایند و چنانچه پلیس فردی را در این خصوص دستگیر نماید با هماهنگی دستگاه قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در قرنطینه نگهداری خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها